Leopold1964
Legacy Member
Hallo, ik zou mijn externe harde schijf willen veranderen naar NTFS omdat ik er grotere bestanden op wil zetten, het is een WD 500GB 2.5"
nu ga ik naar opdrachtpomp en dan tip ik in
convertF:/fs:ntfs
en dan krijg ik dit:
convertF: wordt nite herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestan.
wat moet ik nu doen?
mvg!
nu ga ik naar opdrachtpomp en dan tip ik in
convertF:/fs:ntfs
en dan krijg ik dit:
convertF: wordt nite herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestan.
wat moet ik nu doen?
mvg!
