$uB^
Legacy Member
Hoi !
Heb onlangs mijn pc geformatteerd en nu terug alles aant installeren etc .. Lang geleden werkte ik nog met Outlook Express ma na een vroegere format ben ik dan overgeschakeld naar Microsoft Office Outlook .. Nu, sinds mijn nieuwe format heb ik terug Office Outlook geinstalleerd maar eigenlijk vraag ik mij af wat het beste is .. Zijn er nog andere mail-programma's die qua gebruik enzo aan te raden zijn ? Of blijf ik het best bij Office Outlook ?
Mvg,
immae
Heb onlangs mijn pc geformatteerd en nu terug alles aant installeren etc .. Lang geleden werkte ik nog met Outlook Express ma na een vroegere format ben ik dan overgeschakeld naar Microsoft Office Outlook .. Nu, sinds mijn nieuwe format heb ik terug Office Outlook geinstalleerd maar eigenlijk vraag ik mij af wat het beste is .. Zijn er nog andere mail-programma's die qua gebruik enzo aan te raden zijn ? Of blijf ik het best bij Office Outlook ?
Mvg,
immae
