Coemghin
Legacy Member
Pc is geformatteerd en ik wil myn verslaving voort zetten op ragnarok
nu blijkt dat al ik t open het patch vernster open en dan als ik start klik een flits vh opstarten komt mar dan verdwynt
N vriend vroeg of de driver vd Graka installed was...
niet dus
ik hb gezocht 8er het cdtje maar hopenloos opgegeven
Waar kan ik online ergens de driver dl ik hb (maar) een Geforce 2 mx
ad:
Thx in advance
nu blijkt dat al ik t open het patch vernster open en dan als ik start klik een flits vh opstarten komt mar dan verdwynt
N vriend vroeg of de driver vd Graka installed was...
niet dus
ik hb gezocht 8er het cdtje maar hopenloos opgegeven
Waar kan ik online ergens de driver dl ik hb (maar) een Geforce 2 mx
ad: Thx in advance

boxen daar staat zo op