drako38
Legacy Member
hoi
ik heb een probleem bij het downloaden van files... als ik op de downloadlink klik vb voor het downloaden van een demo op games.telenet.be gaat deze download rechtstreeks naar de tijdelijke map, zonder dat ik kan kiezen waar ik deze DL kan plaatsen op mijn pc. hetzelfde gebeurt als ik rechts klik op de link en kies voor "doel opslaan als". ook dan gaat deze dl rechtstreeks naar tijdelijke map. hoe kan ik terug die dialoog box krijgen waar ik kan kiezen waar ik wil opslaan?
greetz
ik heb een probleem bij het downloaden van files... als ik op de downloadlink klik vb voor het downloaden van een demo op games.telenet.be gaat deze download rechtstreeks naar de tijdelijke map, zonder dat ik kan kiezen waar ik deze DL kan plaatsen op mijn pc. hetzelfde gebeurt als ik rechts klik op de link en kies voor "doel opslaan als". ook dan gaat deze dl rechtstreeks naar tijdelijke map. hoe kan ik terug die dialoog box krijgen waar ik kan kiezen waar ik wil opslaan?
greetz
ntopic: