Hicy
Legacy Member
Beste,
Ik zit met een eigenaardig probleem. Ik download vaak avi's om deze daarna te converten met het programma The FilmMachine. Daarna brand ik ze met clonedvd2 en speel ik ze af op mijn dvdspeler. Dit alles natuurlijk allemaal legaal
. Nu zit ik vast, na het converteren en het branden speel ik de dvd af met de speler. En shit het geluid loopt halve seconde achter -.- . Ik van damn het zal aan de omzetting liggen. Ik speel de dvd af met mijn pc.. Geen enkel probleem
. Hmm ik raak er niet uit. Het logische is.. het is de dvdspeler. Maar sinds nu heb ik dvd rw om op te branden, terwijl de vorige allemaal dvd r waren. Ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen, want het is lichtjes irritant.
Bvd.
Ik zit met een eigenaardig probleem. Ik download vaak avi's om deze daarna te converten met het programma The FilmMachine. Daarna brand ik ze met clonedvd2 en speel ik ze af op mijn dvdspeler. Dit alles natuurlijk allemaal legaal
. Nu zit ik vast, na het converteren en het branden speel ik de dvd af met de speler. En shit het geluid loopt halve seconde achter -.- . Ik van damn het zal aan de omzetting liggen. Ik speel de dvd af met mijn pc.. Geen enkel probleem
. Hmm ik raak er niet uit. Het logische is.. het is de dvdspeler. Maar sinds nu heb ik dvd rw om op te branden, terwijl de vorige allemaal dvd r waren. Ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen, want het is lichtjes irritant. Bvd.