Juul Cézaar
Legacy Member
Hey iedereen,
Ik heb een probleempje met mn pc. Af en toe geeft hij me opeens een blauw scherm met daarop Bad pool header, blablabla, en het komt erop neer dat ik moet resetten. Dit gebeurd nooit als ik iets bepaald aan het doen ben, altijd willekeurig (iets typen, gamen, surfen...). IK gebruik win xp prof met sp2. Aan wat zou dit kunnen liggen? Slechte drivers ofzo? Help anyone?
Grtz
Ik heb een probleempje met mn pc. Af en toe geeft hij me opeens een blauw scherm met daarop Bad pool header, blablabla, en het komt erop neer dat ik moet resetten. Dit gebeurd nooit als ik iets bepaald aan het doen ben, altijd willekeurig (iets typen, gamen, surfen...). IK gebruik win xp prof met sp2. Aan wat zou dit kunnen liggen? Slechte drivers ofzo? Help anyone?
Grtz