Hurtebise
Legacy Member
De Free versie van AVG Soft vraagt me een update te maken. Grisoft is de ontwikkelaar (www.grisoft.com). Heeft iemand de 7.0 al geïnstalleerd en wat zijn de ervaringen hiermee? Ik was heel tevreden met de 6.0.
Je mag me een PM'tje sturen.
Alvast bedankt!
Hurty
Je mag me een PM'tje sturen.
Alvast bedankt!
Hurty