Tyfius
Legacy Member
Ni da k moeilijk wil doen, maar uw systeem is ni volledig installed, als 't al gene gcc heeft...
GAIM->selecteer in da drop down menuke MSN, wanneer ge een account aanmaakt
en anders installeerde best radhat eens tegoei, da kan al veel helpen
kunt anders ook fc3 proberen, die hebben makkelijke installs
GAIM->selecteer in da drop down menuke MSN, wanneer ge een account aanmaakt
en anders installeerde best radhat eens tegoei, da kan al veel helpen

kunt anders ook fc3 proberen, die hebben makkelijke installs
