pietje666
Legacy Member
hoe stel ik mijn affiniteit in op 2 cores via een batch bestand? ik probeer het oude spel gangsters deftig te runnen standaard start dat op op 1 core maar dan gaat de realtime wereld in schokken
. Als ik dan alt tab n op 2 cores zet dan runt het deftig maar zijn de kleuren fucked doordat ik alt tab gedaan heb. Dus nu wil ik het programma opstarten adhv 2 cores ipv 1 met een bat bestand maar dit wil maar niet werken 
=>ik heb dit in mijn bat bestand staan maar het wil maar niet werken heb ook al verschillende waarden ingegeve

start /affinity 3 gangsters.exe
wa is hier fout aan
. Als ik dan alt tab n op 2 cores zet dan runt het deftig maar zijn de kleuren fucked doordat ik alt tab gedaan heb. Dus nu wil ik het programma opstarten adhv 2 cores ipv 1 met een bat bestand maar dit wil maar niet werken 
=>ik heb dit in mijn bat bestand staan maar het wil maar niet werken heb ook al verschillende waarden ingegeve

start /affinity 3 gangsters.exe
wa is hier fout aan
