Archief - 64bit probleem met Prototype

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

edward-vv

Legacy Member
ik heb sinds gisteren Prototype gedownload om het eindelijk eens te kunnen spelen op mijn nieuwe ultra pc
windows7 lijkt om te beginnen al veel te hard op vista (naar mijn goesting) maar daar gaat het niet over

als ik de 'setup.exe' probeer te openen of eenderd welke exe dan ook in die files krijg ik dit probleem voorgeschoteld
Code:
[Window Title]
D:\Games\Prototype\Prototype\setup.exe

[Content]
[COLOR="Red"]De versie van dit bestand is niet compatibel met de Windows-versie die wordt uitgevoerd. 
Controleer de systeeminformatie van uw computer of 
u een x86- (32-bits) of x64- (64-bits) versie van het programma nodig hebt.
Neem vervolgens contact op met de uitgever van de software.[/COLOR]

[OK]

ook met de installer 'Prototype.msi'
Code:
[Window Title]
Windows Installer

[Main Instruction]
[COLOR="Red"]Kan dit installatiepakket niet openen. 
Neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren 
of het pakket een geldig Windows Installer-pakket is.[/COLOR]

[OK]

ik bedoel wtf? en compatibiliteit op XP SP3 werkt ook al niet alé..:oink:
mijn besluit hieruit is gwn .. win7 sucks :puke:

TiZon

Legacy Member
Is niet de eerste keer dat ik dat hoor van Prototype...

Aan te raden om alles van DVD even naar een nieuwe map op je desktop te kopiëren en van daaraf setup.exe proberen runnen met administrator rechten (Rechtsklik > Als Admin).

Welke windows-versie heb je? 32-bit (x86) of 64-bit(x64)?

edward-vv

Legacy Member
TiZon zei:
Is niet de eerste keer dat ik dat hoor van Prototype...

Aan te raden om alles van DVD even naar een nieuwe map op je desktop te kopiëren en van daaraf setup.exe proberen runnen met administrator rechten (Rechtsklik > Als Admin).

Welke windows-versie heb je? 32-bit (x86) of 64-bit(x64)?

ten eerste het is gedownload dus niet DVD tenzy je .iso ofzo wilt zeggen..
ten tweede krijg hetzelfde bericht als i admin run + UAC (schijt) AF! + eenderd welke compatibliteitsmodus
ten derde [Windows 7 Home Premium 64Bits (6.1, build 7600)]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan