edward-vv
Legacy Member
ik heb sinds gisteren Prototype gedownload om het eindelijk eens te kunnen spelen op mijn nieuwe ultra pc
windows7 lijkt om te beginnen al veel te hard op vista (naar mijn goesting) maar daar gaat het niet over
als ik de 'setup.exe' probeer te openen of eenderd welke exe dan ook in die files krijg ik dit probleem voorgeschoteld
ook met de installer 'Prototype.msi'
ik bedoel wtf? en compatibiliteit op XP SP3 werkt ook al niet alé..
mijn besluit hieruit is gwn .. win7 sucks
windows7 lijkt om te beginnen al veel te hard op vista (naar mijn goesting) maar daar gaat het niet over
als ik de 'setup.exe' probeer te openen of eenderd welke exe dan ook in die files krijg ik dit probleem voorgeschoteld
Code:
[Window Title]
D:\Games\Prototype\Prototype\setup.exe
[Content]
[COLOR="Red"]De versie van dit bestand is niet compatibel met de Windows-versie die wordt uitgevoerd.
Controleer de systeeminformatie van uw computer of
u een x86- (32-bits) of x64- (64-bits) versie van het programma nodig hebt.
Neem vervolgens contact op met de uitgever van de software.[/COLOR]
[OK]
ook met de installer 'Prototype.msi'
Code:
[Window Title]
Windows Installer
[Main Instruction]
[COLOR="Red"]Kan dit installatiepakket niet openen.
Neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren
of het pakket een geldig Windows Installer-pakket is.[/COLOR]
[OK]
ik bedoel wtf? en compatibiliteit op XP SP3 werkt ook al niet alé..

mijn besluit hieruit is gwn .. win7 sucks
