Archief - VW Golf 3 - 1998 TDI 1.9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

longpatje

Legacy Member
misschien eens proberen op een autoforum ?

Of wil je hem ruilen tegen hdd :rofl:

Svenno

Legacy Member
Volgens mij een €3000-3250, indien hij nog in goede staat is.

eapresley2

Legacy Member
Svenno zei:
Volgens mij een €3000-3250, indien hij nog in goede staat is.

W000T zei:
ik dacht ook aan een 3000, 4000 maximum


ik denk dat jullie ofwel niks van auto's kennen of jullie moeten je hoofd eens laten nakijken

http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/pag/a_detail.jsp?pLandTaalCd=BE_nl&pZoekId=2487895&pPartner=autozone&pActief=occ
1997: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=121661814
1998: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=122517995

NoizeSuppressor

Legacy Member
eapresley2 zei:

das de VRAAGPRIJS en die gaat hij er niet voor krijgen. Ik denk wel een dikke 4000 maar meer ook niet.

Trouwens best meer info over onderhoudsboekje enzo...

Je kan natuurlijk altijd iets vriendelijker antwoorden :confused:

eapresley2

Legacy Member
4000 € kunt ge zelf krijgen voor nen deftige 95.Niet vergeten dat het hier gaat om ne 1900 tdi met slechts 186 000 km wat enorm weinig is voor dit motortype.
Dus tussen de 5000 en 6000 is perfect haalbaar.

En ik zie totaal niet waar ik een onvriendelijk antwoord heb gegeven.Ik doe enkel een vaststelling

Boerkameel

Legacy Member
eapresley2 zei:
4000 € kunt ge zelf krijgen voor nen deftige 95.Niet vergeten dat het hier gaat om ne 1900 tdi met slechts 186 000 km wat enorm weinig is voor dit motortype.
Dus tussen de 5000 en 6000 is perfect haalbaar.

En ik zie totaal niet waar ik een onvriendelijk antwoord heb gegeven.Ik doe enkel een vaststelling


Het gaat hier inderdaad om een vraagprijs.
Ik heb 4 jaar geleden voor mijn Golf 3 cabrio van 96 1.8 benzine ( ja ik weet het het is wel een benzine ) met leder, airco alles erop en eraan 5000 euro gekregen.
Er stonden 112.000 km op.

Partikulier zou ik ook 5500 vragen om er 5000 te krijgen.
Als je naar een garage gaat die geven geen 3000 euro in overname!!

Veel succes met je verkoop!!

Svenno

Legacy Member
eapresley2 zei:
4000 € kunt ge zelf krijgen voor nen deftige 95.Niet vergeten dat het hier gaat om ne 1900 tdi met slechts 186 000 km wat enorm weinig is voor dit motortype.
Dus tussen de 5000 en 6000 is perfect haalbaar.

En ik zie totaal niet waar ik een onvriendelijk antwoord heb gegeven.Ik doe enkel een vaststelling

Lol, ik denk dat jij beetje surrealistisch bent. Ik heb mijn Golf 3 tdi break met 160.000km van '98 gekocht voor €3250, dit was 3 maand geleden.

Ik weet ook wel dat de gewone golf 3 beter in de markt ligt, maar men mag niet vergeten dat men voor een break meer mag vragen. Dus dit moet elkaar wel ongeveer evenwaardig maken.

Die prijzen die jij noemt, €5000 à €6000, daar koop je al een a3 mee met dezelfde condities.

Boerkameel

Legacy Member
Svenno zei:
Lol, ik denk dat jij beetje surrealistisch bent. Ik heb mijn Golf 3 tdi break met 160.000km van '98 gekocht voor €3250, dit was 3 maand geleden.

Ik weet ook wel dat de gewone golf 3 beter in de markt ligt, maar men mag niet vergeten dat men voor een break meer mag vragen. Dus dit moet elkaar wel ongeveer evenwaardig maken.

Die prijzen die jij noemt, €5000 à €6000, daar koop je al een a3 mee met dezelfde condities.

Das ook waar

eapresley2

Legacy Member
moet ge me dan toch eens ne 1900tdi zoeken aan die prijs want ik vind ze niet

mOnKeYbUtt

Legacy Member
is indd veel, onze rover 45 met 135K kilometer wordt maar geschat op 3000€..:s

NoizeSuppressor

Legacy Member
mOnKeYbUtt zei:
is indd veel, onze rover 45 met 135K kilometer wordt maar geschat op 3000€..:s

das appelen met peren vergelijken Rover is niet echt een geliefd merk

NoizeSuppressor

Legacy Member
eapresley2 zei:
moet ge me dan toch eens ne 1900tdi zoeken aan die prijs want ik vind ze niet

ge zou beter uw toontje eindelijk wat minderen want je maakt mensen uit terwijl uw visie er NAAST zit vriend

kibo

Legacy Member
VW Golf 3 - 1998 TDI 1.9


Bouwjaar: 1998
Kilometerstand: 186 000
Afneembare trekhaak
Cabrio
Airco
lederbekleding,
radio (Blaupunkt)
electrische ruiten
verwarmde zetels
alu velgen


Ongevalvrij!


euh...het gaat hier over een CABRIO hè, niet een break of iets anders,vanaf dat het zonneke erdoor komt,mag je toch wel 5000€ verwachten.
Nuja dit is mijn mening,kan ernaast zitten.

eapresley2

Legacy Member
Originally Posted by eapresley2
moet ge me dan toch eens ne 1900tdi zoeken aan die prijs want ik vind ze niet

NoizeSuppressor zei:
ge zou beter uw toontje eindelijk wat minderen want je maakt mensen uit terwijl uw visie er NAAST zit vriend



Als ik u hiermee uitmaak zegt dat meer over jou als over mij vrees ik.Toon mij een gelijkwaardig voertuig aan 4000 € en dan pas il mijn mening aan. Tot dan ....

Abe

Legacy Member
Indien in goede staat, denk ik Min 5000 en denk ik zelfs Meer dan 6000 haalbaar in de zomer.(als het niet teveel regent)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan