Archief - N64 met enkele games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

s_kaiba

Legacy Member
Wat zou dit pakketje waard zijn.
Een rode N64 met 2 controllers.

Deze games zijn erbij, maar card only:

-mario party 3
-zelda
-the new tetristiggers honey hunt
-starwars racer
-pokemon puzzle league
-t@nic trouble
-pokemon stadium 2
-mario kart 64
-super mario 64

Zelf ben ik niet zo op de hoogte van N64 stuff dus wie kan mij verder helpen ;)

VN.

Legacy Member
Ongeveer €50-60 maximum is het hele lot waard. €15-20 voor de console en €3-5 per game (aangezien ze cartridge only zijn).

Dat is ongeveer hetzelfde indien het zou gaan over een ps2 lot, maar imo is een N64 iets zeldzamer.

Kenneke10

Legacy Member
zou intresse hebbe in pokemon stadium 2 en mario party 3 zoude we eventueel kunne regelen mee een psx waar ik nog op zoek na ben

s_kaiba

Legacy Member
Alvast thx voor de schatting :)
Naar welkst psx game ben je nog op zoek miss??

Stn

Legacy Member
Amai :o
Ja dan is 50 eur voor het pakket mss beetje weinig :p

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Private Joker

Legacy Member
Zeggen dat een N64 pakketje gelijk is aan een PS2 pakket en dan nog N64 zeldzamer dan PS2? :ironic:

-mario party 3 = 35-40
-zelda = welke?
-the new tetris = 4-5
-tiggers honey hunt = 6-7
-starwars racer = 3-4
-pokemon puzzle league = 4-5
-tonic trouble = 3-4
-pokemon stadium 2 = 15-20 (gold)
-mario kart 64 = 4-5
-super mario 64 = 3-4

Console unboxed = 30 Euro (Edit, niet gezien dat het een rode was)

Pakket = 90-100 Euro ongeveer.

hatetn

Legacy Member
is dat een clear red n64. denk zelfs niet dat er een andere bestaat dus wss een domme vraag

VN.

Legacy Member
Private Joker zei:
Zeggen dat een N64 pakketje gelijk is aan een PS2 pakket en dan nog N64 zeldzamer dan PS2? :ironic:

-mario party 3 = 35-40
-zelda = welke?
-the new tetris = 4-5
-tiggers honey hunt = 6-7
-starwars racer = 3-4
-pokemon puzzle league = 4-5
-tonic trouble = 3-4
-pokemon stadium 2 = 15-20 (gold)
-mario kart 64 = 4-5
-super mario 64 = 3-4

Console unboxed = 30 Euro (Edit, niet gezien dat het een rode was)

Pakket = 90-100 Euro ongeveer.

N64 is een console van een oudere generatie dan de PS2, dus normaal goedkoper. Ne PS1 bijvoorbeeld is zelfde generatie als N64 en zal lang niet zoveel opbrengen.

Wist niet dat die mario party 3 en pokémon (zonder boekske en doosje!) zoveel waard zijn...

Private Joker

Legacy Member
VN. zei:
N64 is een console van een oudere generatie dan de PS2, dus normaal goedkoper. Ne PS1 bijvoorbeeld is zelfde generatie als N64 en zal lang niet zoveel opbrengen.

Wist niet dat die mario party 3 en pokémon (zonder boekske en doosje!) zoveel waard zijn...

Dat is gewoon een volledig foute redenering voor retro consoles. N64 is ouder dus goedkoper?!
Indien het geen rode console was geweest, dan ging dat evenveel opbrengen als een PSX of PS1 namelijk 10-15 Euro voor één zonder doos/toebehoren.

kristofb

Legacy Member
VN. zei:
N64 is een console van een oudere generatie dan de PS2, dus normaal goedkoper. Ne PS1 bijvoorbeeld is zelfde generatie als N64 en zal lang niet zoveel opbrengen.

Wist niet dat die mario party 3 en pokémon (zonder boekske en doosje!) zoveel waard zijn...

Waarom doe je dan een schatting naar waarde, als je er niks van kent? :)

junglist_clint

Legacy Member
Het zit ongeveer in de goede richting. Nu alleen nog afvragen, hoelang je het op ebay moet zetten om ook effectief de prijzen te krijgen ;).

zelda oot +-10
zelda mm +-20

Private Joker

Legacy Member
Mja, ik neem de veilingen als referentie hé en niet de Nu Kopen prijzen.
Eigenlijk hoeven hier nooit geen topics te komen tenzij je er niets voor vind op eBay na zelf even wat moeite te doen.
Bij mijn Suikoden had ik gezocht, maar niet genoeg gevonden.

Afgelopen veilingen - gemiddelde van de verkochte veilingen - et voila.

Exasephiroth

Legacy Member
€90-100 lijkt me toch aan de hoge kant voor het pakket.
Kdenk dat je met +- €70 aan een realistischere prijs zit.

Verkoop miss MP3 apart (aangezien die blijkbaar wel een shitload waard is)

@ PJ: Pokémon stadium 2 (gold) <--? Bestaat enkel gold cartridge toch?
@ Kaiba: carT only :p

Private Joker

Legacy Member
Klopt van die gold.

Voor de prijs zou ik niet verschieten dat het 100 haalt hoor. Rode console en een aantal deftige games. Nuja, s_kaiba zal die wel niet aan een minimumprijs van 100 zetten denk ik? ;)
Als je dat setje aan 99,99 Euro zet op eBay (eventueel met gratis verzending binnen België) en wat deftige foto's trekt, dan raak je het wel kwijt hoor.
Als die twee controllers dan nog eens beide rood zijn een de knuppeltjes in orde zijn.

s_kaiba

Legacy Member
Héhé dat hoor ik graag dat het wat meer waard is ;)
Hij is dus zo een doorzichtige rode en vermoed dat er geen andere bestaan in het rood.
De 2 de controller is zo doorzichtig blauwachtig.

Heb wel gezien dat de reset knop wat vast zit.
Zou dit gemakkelijk te fixen zijn??
Zou dit beter in het retro onderdeel eens vragen.


@ Exa foutje van de firma :(

VN.

Legacy Member
pakkket =/= losse verkoop en eBay =/= 9lives denk ik. Hier bieden ze vaak onder de prijs en denk niet dat ge MP3 hier voor &#8364;40 gaat kunnen verkopen.
Daarom zou het mij verbazen moest ge er hier &#8364;100 voor krijgen. Maar misschien weten mensen dat meer met retro bezig zijn er meer over. Hier gaat ge er wel rapper vanaf zijn denk ik als ge ne 'reële' prijs zet dan als ge het op ebay zet.

Heb mijnen N64 + 2 controllers met 4 crapgames (oa superman en gex) een jaar geleden voor &#8364;50 verkocht. Games met boekske en doosje, console zonder.

kristofb zei:
Waarom doe je dan een schatting naar waarde, als je er niks van kent? :)
Ik had voor elk spel &#8364;4-5 gerekend, hetgeen overeenkomt met Private Joker zijn schatting. Behalve dan voor MP3.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan