DeJeff
Legacy Member
Ik ben van plan mijn asus 295gtx te verkopen omdat ik overstap wil maken naar directx11 kaart.
Deze kaart is in perfecte staat
Nooit overclockt geweest en nooit boven de 65graden Celsius gegaan.
Speelt nog steeds de meest courante games op zeer hoge settings in HD.
Originele verpakking aanwezig inclusief alle extra's en toebehoren.
Aangekocht in september 2009 dus nog standaard garantie tot september dit jaar.
Factuur is ook aanwezig.
Wat kan ik nog vragen voor deze kaart?
ASUSTeK Computer Inc. - Graphics Cards - ASUS ENGTX295/2DI/1792MD3
Vriendelijke groeten
Jeff
Deze kaart is in perfecte staat
Nooit overclockt geweest en nooit boven de 65graden Celsius gegaan.
Speelt nog steeds de meest courante games op zeer hoge settings in HD.
Originele verpakking aanwezig inclusief alle extra's en toebehoren.
Aangekocht in september 2009 dus nog standaard garantie tot september dit jaar.
Factuur is ook aanwezig.
Wat kan ik nog vragen voor deze kaart?
ASUSTeK Computer Inc. - Graphics Cards - ASUS ENGTX295/2DI/1792MD3
Vriendelijke groeten
Jeff