Er is iets niet zo prettig aan de hand met mijn 720. Zijn batterij (een van de hoofdredenen waarom ik hem kocht) gaat plotseling sneller leeg. De eerste weken kon die 4 dagen mee bij normaal gebruik, maar sinds de voorlaatste keer opladen ging dat precies sneller. En zeker sinds gisteren: voor ik ging slapen stond ze op 97%, toen ik opstond maar op 83%. Dat lijkt me toch wat schrikwekkend voor een nachtje op standby (in het begin had hij 's avonds en 's ochtends gewoon nog hetzelfde). Ik heb alles gecontroleerd en wifi, 3G... staan allemaal uit en van achtergrondapps is alles geblokkeerd behalve de battery app (die had ik al van in het begin, dus kan het volgens mij niet zijn). Iemand raad?