Archief - Nokia Lumia series

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Misterblort

Legacy Member
thanks voor da lijstje, hoe werkt diene snes8x juist ? Want kheb diene skydrive geïnstalleerd maar kweetnigoe hoe ik daar roms moet opzetten enzo..

fiqm

Legacy Member
Voor mensen die ook van plan zijn een Lumia 520 aan te schaffen, ook in België komt er een actie voor een gratis extra cover.

Nokia - Extra Exchangeable Cover

Ik koop sowieso de Lumia 520 in het zwart, en ik zal waarschijnljk gewoon de witte cover erbij nemen. Dat geel en rood lijkt me nogal onprofessioneel en "kinderlijk" overkomen.

Binoshi

Legacy Member
Misterblort zei:
thanks voor da lijstje, hoe werkt diene snes8x juist ? Want kheb diene skydrive geïnstalleerd maar kweetnigoe hoe ik daar roms moet opzetten enzo..

1) Snes roms downloaden op je pc
2) roms uploaden op je skydrive
3) Snes8x starten op je WP8
4) Via Snes8x inloggen op skydrive
5) Je roms inladen
6) spelen maar

Hayrus

Legacy Member
Lumia 720 pre ordered. Ben eens benieuwd, 't is m'n eerste smartphone. Vooral de offline GPS en de batterij waren wel de doorslag.

kloon

Legacy Member
Ik heb mijn PayPal account aan mijn gsm gekoppeld.
Sent from my GT-I8750 using Board Express

fiqm

Legacy Member
Op de site van de Fnac staat dat de Lumia 520 pas vanaf juni geleverd wordt. Bij Mediamarkt zeggen ze dat hij normaal gezien al maandag of dinsdag in de rekken moet liggen. Ben benieuwd, ik heb echt wel dringend een deftige gsm nodig.

Vaulkor

Legacy Member
Weet er iemand hoe je deftig een afspeellijst maakt om de lumia 620? Als ik een bij een liedje op afspeellijst maken druk, dan komt gewoon heel dat album op die afspeellijst te staan en kan ik daar geen andere liedjes bijzetten. Hoe maak je een gewone afspeellijst aan?

R3L4X

Legacy Member
Morgen mij ook eens een Lumia 920 bestellen. Geldt de draadloze oplader ook voor de gsm's van gsmwijzer.be (want ik veronderstel dat deze van NL komen).

R3L4X

Legacy Member
Binoshi zei:
Geen idee eigenlijk. Bij coolblue was het wel zo

Coolblue verkoopt de BE-versies, die zijn 100 euro duurder vaak. Dus ik veronderstel dat ik geen draadloze oplader zal krijgen. Niet dat het zoveel uitmaakt, is ook maar een fijne gimmick.

Verstuurd van mijn LG-P880 met Tapatalk

Misterblort

Legacy Member
Ge moet op de site van nokia zelf registreren met uwen lumia.. En de actie loopt tot juni dus normaal krijgt iedereen die..

Hayrus

Legacy Member
Vandaag al om micro-simkaart geweest en al geactiveerd op mijn oude gsm (met een zelf versneden 'adapter' uit de rest van het plastic). Best wel handig dat ik die micro-sim nu toch nog kan gebruiken voor simkaartwissels.

Nu nog hopen dat die 720 effectief volgende week toekomst :sop:

R3L4X

Legacy Member
Misterblort zei:
Ge moet op de site van nokia zelf registreren met uwen lumia.. En de actie loopt tot juni dus normaal krijgt iedereen die..

Ik zal het je morgen weten te vertellen :).

R3L4X

Legacy Member
Voor de draadloze oplader bij de Lumia 920, moet je de sticker met de IMEI code eruit snijden of kan je die er gewoon af trekken? Want ik wil liefst het doosje niet volledig naar de knoppen doen.

Selderijstok

Legacy Member
Ben nu ook eens aan het kijken voor een lumia, maar zoveel keuze pff.

Had graag eentje met LTE gehad, aan de andere kant is mijn hoofd pc een apple computer en heb ik geen xbox of microsft accounts.

Binoshi

Legacy Member
R3L4X zei:
Voor de draadloze oplader bij de Lumia 920, moet je de sticker met de IMEI code eruit snijden of kan je die er gewoon af trekken? Want ik wil liefst het doosje niet volledig naar de knoppen doen.

Dat is een stickervelletje waardoor je het simpel kan aftrekken

Binoshi

Legacy Member
R3L4X zei:
Voor de draadloze oplader bij de Lumia 920, moet je de sticker met de IMEI code eruit snijden of kan je die er gewoon af trekken? Want ik wil liefst het doosje niet volledig naar de knoppen doen.

Dat is een stickervelletje waardoor je het simpel kan aftrekken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan