Archief - [TK] - Techno / electro / jumpy stuff / trance (eerlijke prijs!)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arcko_Drazen

Legacy Member
Hoi vrienden
Ik verkoop deze platen omdat ik wat geld nodig heb

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten



Lage prijs:
------------------------------------------------


Jump + hardere werk:
Pijs/plaat: 4 euro

Nord - Positive Negative (no name records)
Fabb'X vs Spinner - Prime Time/Hypno House
Supersonix - Fuck Me


Trance + zachtere werk:
Pijs/plaat: 4 euro

Mark'Oh - Never Stop That Feeling
Tecno-Rockers - Tecno-Rock
White Russians - Unipolar (op het blackhole label van tiesto)
The Sunclub - Fiesta De Los Tamborileros


Mankement:
(deze platen wordt tegen lage prijs verkocht omdat er een mankement aan is)
Prijs/plaat: 3 euro


Discovery - Missing (geen hoes)
Hi-Gate - Pitchin' (beschadigde hoes)
Viper 2 - Titty Twister (geen hoes)
Felipe & Nicolas Bacher - Matoranika (1 track is wat beschadigd, 2 andere werken perfect, geen kwaliteitverlies)
Christian Smith & John Selway - Giant (hoes beschadigd)
Various - Sacred Cycles / Movin' Thru Your System (met remix van dave clarck! hoes beschadigd)


Normale prijs (merendeel is techno):
------------------------------------------------

Prijs/plaat: overeen te komen

Benny Benassi - Hypnotica (2 platen (8tracks), met onder andere satisfaction, able to love, no matter, ...)
Marco Bailey - I Love Techno
Midfield General - Coatnoise (met een dave clarcke remix op)
Misjah - So High
Miss Kitten & The Hacker - The Beach
Paul Mac - From Below
Dj Preach - Return To The Source
DJ Funk #1 - Pumpin' Tracks EP
Senses - Dromlah EP (heeft wat weg van taksi - rohrbruch)
Taksi - Rohrbruch
Zzino vs Filterheadz - African Bulldozer
WJ Henze - Cyber Popstar
Blake Baxter - Sexuality
Agoria - La 11ème Marche (niet de originele, remixes)

Edit: Lijst aangepast, verkochte platen verwijderd uit lijst

w00p

Legacy Member
Hertz - Progress
Various - Friends EP (met stanny franssen en monika kruse)
Unknown Artist - Voulez (latin techno achtig plaatje)

Is die carl cox plaat en Miss Kitten&The Hacker plaat beetje in de stijl van friends EP?

Arcko_Drazen

Legacy Member
carl cox is een klein beetje harder (heeft latin invloed, is trouwens in perfecte staat, zelden gebruikt)
miss kitten is electro plaatje (1 liedje, 1 kant), zachter dan friends EP, ook nog in perfecte staat

w00p

Legacy Member
in dat geval:
Hertz - Progress
Various - Friends EP (met stanny franssen en monika kruse)
Unknown Artist - Voulez (latin techno achtig plaatje)
Carl Cox - Club Traxx Vol. 2

20 excl?
Ge moet dan maar de verzending derbij tellen...

Arcko_Drazen

Legacy Member
w00p zei:
in dat geval:
Hertz - Progress
Various - Friends EP (met stanny franssen en monika kruse)
Unknown Artist - Voulez (latin techno achtig plaatje)
Carl Cox - Club Traxx Vol. 2

20 excl?
Ge moet dan maar de verzending derbij tellen...

ze liggen opzij :)

Arcko_Drazen

Legacy Member
Fuse pres technasia
+
Sharpside - i love techno
verkocht aan iemand buiten dit forum

Mvg
Arcko Drazen

Arcko_Drazen

Legacy Member
w00p zei:
Voor mij of iemand anders? :p

Nene, voor u ze :woohoo:
Kbedoelde: de platen liggen opzij voor u, ze worden verzonden als er nog meer plaatjes verkocht worden (dan moet ik ni dagelijks naar het postkantoor maar kan ik dat allemaal ineens doen. Als het uiteraard te lang duurt dan worden ze verzonden :D

Arcko Drazen

Arcko_Drazen

Legacy Member
Sharpside - belgian resistance ook verkocht aan iemand buiten dit forum

Arcko Drazen

Fastkiller

Legacy Member
Arcko_Drazen zei:
Normale prijs (merendeel is techno):
------------------------------------------------

Prijs/plaat: overeen te komen

Benny Benassi - Hypnotica (2 platen (8tracks), met onder andere satisfaction, able to love, no matter, ...)
Marco Bailey - I Love Techno
Midfield General - Coatnoise (met een dave clarcke remix op)
Misjah - So High
Miss Kitten & The Hacker - The Beach
Paul Mac - From Below
Dj Preach - Return To The Source
DJ Funk #1 - Pumpin' Tracks EP
Senses - Dromlah EP (heeft wat weg van taksi - rohrbruch)
Taksi - Rohrbruch
Zzino vs Filterheadz - African Bulldozer
WJ Henze - Cyber Popstar
Blake Baxter - Sexuality
Agoria - La 11ème Marche (niet de originele, remixes)

Edit: Lijst aangepast, verkochte platen verwijderd uit lijst

Hoeveel voor deze nog allemaal samen ?

Arcko_Drazen

Legacy Member
Binnekort ook een house pakket beschikbaar!

Bovenstaande techno platen zijn nog te koop
Als de prijzen u niet aanstaan kunt ge steeds een voorstel doen ;)

mvg
Arcko Drazen

Arcko_Drazen

Legacy Member
Nog maar eens een uppie, alle platen in de hoofdpost zijn nog beschikbaar
Prijzen ... ik ben soepel :p

Arcko D

w00p

Legacy Member
Zijt ge toevallig een der deze dagen nie in mechelen?
Kunnen we direct ook es een pintje drinken na de deal rond te maken. (Wel, gij kunt er een drinken, ik zal wel blut zijn :p )

Nee, echt, tis erg de laatste tijd, die 20€ hebbek maar de verzending zou ik dus moete schooien van mijn ouders... :unsure:

Arcko_Drazen

Legacy Member
w00p zei:
Zijt ge toevallig een der deze dagen nie in mechelen?
Kunnen we direct ook es een pintje drinken na de deal rond te maken. (Wel, gij kunt er een drinken, ik zal wel blut zijn :p )

Zou graag willen maar ik heb 3 projecten voor school :(
Kan enkel de platen ier opzij leggen en ze naar postkantoor doen :)

AD

Arcko_Drazen

Legacy Member
Vreemd, vreemd. Ik dacht dat er meer interesse ging zijn voor deze techno plaatjes.

NIEUW: alle platen met "lage prijs" kunt ge krijgen voor 2/3 EURO per stuk!! (minimum voor verzenden = 3 platen)


Arcko D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan