HellCat
Legacy Member
hellow,
ik verkoop dus mijn mengpaneeltje, het is een:
JBSystems – Kreator 3
http://fr.forums.audiofanzine.com/produits/avis/index,idproduit,15612.html
het is zeer weinig gebruikt, nog in heel goede staat!
ik kan er fotos van maken als je intresse hebt...
Aangekocht op 26/01/2002 voor 175€
Ik heb geen idee wat het nog waard kan zijn, had gehoopt iets van een 100€!?
greets!
ik verkoop dus mijn mengpaneeltje, het is een:
JBSystems – Kreator 3
http://fr.forums.audiofanzine.com/produits/avis/index,idproduit,15612.html
het is zeer weinig gebruikt, nog in heel goede staat!
ik kan er fotos van maken als je intresse hebt...
Aangekocht op 26/01/2002 voor 175€
Ik heb geen idee wat het nog waard kan zijn, had gehoopt iets van een 100€!?
greets!




