Archief - Reggae Geel 31/07-01/08

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spray-bunny

Legacy Member
Sup

wie gaat er ook?

Datum

31 juli tem 1 augusts


Tickets


VVK: dagticket €15 combi €25
adk: dagticket €25 combi €35

Artists

Lee Scratch Perry – Chaka Demus & Pliers – Anthony B - Cocoa Tea - Turbulence - Don Carlos & Dub Vision Band – Top Cat – Lady Saw – Lady G – Dan I – Paul Fox – ONESTY & My Band feat. Makalox – Blackmann – Ziggi & The Renaissance Band – African Head Charge feat. Adrian Sherwood – Glen Washington – ERC-winner – Catch a Mic

Sound Systems

Alpha & Omega – Downbeat the Ruler – Bush Chemists – Young Warrior – Entebbe Sound System – Ashanti 3000 & Brother Culture meets Unlisted Fanatic & Saimn-I – Rasta Chanters – Jah Free – Civalizee Foundation – Pow Pow Movement – Raggamuffin Whiteman – Mystic Breeze Collective – Chaka Chaka Sound – High Grade Sound – The Skaravans

More info soon come!

Site
Flyer

Xylo

Legacy Member
Heb net mijn ticket gekocht. Kga toch komen voor een dagske of 2. Heb weinig geld maar maakt niet, kzal me wel amuseren.

spray-bunny

Legacy Member
Ik heb ook geen geld, enkel een grote zak wiet. Maar daar kan'k gerust 2 dagen op leven:).

zaj

Legacy Member
hopelijk krijg ik weer een stuk spacecake van een random kerel tijdens het wachten in die lange auto rij :D

sir oinksalot

Legacy Member
ik ga er dit jaar voor de eerste maal naartoe, heeft iemand toevallig weet ivm controles in de buurt van het festival?

zaj

Legacy Member
hoe werkt die parking eigelijk, hoe kunnen ze controleren of ge voor 1 of 2 dagen parking hebt betaald? en waar betaald ge uw parking? (vorige jaren altijd met trein geweest,tegen dat ik daar was stonden mijn vrienden die per auto gingen al een paar uur aan te schuiven :p)

Xylo

Legacy Member
spray-bunny zei:
'k zou ook graag meer info ivm controle willen hebben.

Steek et in uw slaapzak ofzo :p

Vorig jaar waren er mensen aant smoren bij flikken en die lachten er eens om.
Op site staat ook: "Geen dope bij minderjarigen aub"

sir oinksalot

Legacy Member
Xylo zei:
Steek et in uw slaapzak ofzo :p

Vorig jaar waren er mensen aant smoren bij flikken en die lachten er eens om.
Op site staat ook: "Geen dope bij minderjarigen aub"

mja op het festival zelf heb ik geen schrik, eerder op weg naar het festival of terug (omgeving turnhout etc) geen zin om in de problemen te komen met een grammetje op zak

zaj

Legacy Member
koop u gerief daar, er zijn er altijd wel die vroeger komen om controles te ontwijken

spray-bunny

Legacy Member
én goan!

tot straks. Als ge kerel ziet met zwart haar, blauwe ogen, afgewassen jeansbroek en groen tshirt. That's me.

sir oinksalot

Legacy Member
Cerberuser zei:
Dus, is dit een groter drugsfestival dan Dour? :)

bwa, voor zover ik weet vooral veel alcohol en ganja, andere drugs ook wel maar in mindere maten
anyway ik vertrek morgen!

Xylo

Legacy Member
Cerberuser zei:
Dus, is dit een groter drugsfestival dan Dour? :)

Geel komt niet eens in de buurt bij Dour. We moesten wakker blijven, dus spa met andere woorden. Nergens, echt gewoon nergens te fixen op Geel. Ganja en hash oh ja, alleen valt ge nog meer in slaap van die 2.
Ik moet wel toegeven dat hoewel ik op Dour meer alcool bijhad, ik hier toch een pakje meer heb gedronken op korte periode.


Festival zelf was zo zo... Eerste dag had ik miserie met kampgenoten waardoor tot zaterdag 12u smiddags geen woord meer heb gezegd tegen niemand. Maar uiteindelijk wel superdik gefeest zaterdag avond. Bwah... nu pas wakker en gedouched. Voelt goed voelt goed :D

Borri

Legacy Member
twas echt zalig :D, enige minpunt mss de gay roze bandjes :p
Hoe nice was anthony b, Met ode aan michael jackson :)

spray-bunny

Legacy Member
Anthony B was idd de max, lee scratch perry viel wat tegen imo. En fuck die regen deze morgen op weg naar het station:(.

Borri

Legacy Member
aah kvond da juist goe :p Tot Half 2 geslapen, de zaterdag kon het maar tot 9 omdat die zon echt te warm was :)

sir oinksalot

Legacy Member
ik ben gegaan voor lee scratch perry en ben niet teleurgesteld! (wel de eerste keer dat ik hem live zag)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan