Danet
Legacy Member
Heej! Ik beschik nu al een tijdje over virtual dj, ik heb al ondertussen verschillende evoluties meegemaakt...
Maar bij de laatste evoluties heb ik enkele problemen.. Als ik de geluidsbalk of tempobalk verschuif, komt er mega veel apering op mijn muziek tot ik dit terug los
Heeft nog iemand dit probleem?
Heeft iemand een oplossing?
Maar bij de laatste evoluties heb ik enkele problemen.. Als ik de geluidsbalk of tempobalk verschuif, komt er mega veel apering op mijn muziek tot ik dit terug los
Heeft nog iemand dit probleem?
Heeft iemand een oplossing?

