Archief - Probleem bij Virtual DJ

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Danet

Legacy Member
Heej! Ik beschik nu al een tijdje over virtual dj, ik heb al ondertussen verschillende evoluties meegemaakt...
Maar bij de laatste evoluties heb ik enkele problemen.. Als ik de geluidsbalk of tempobalk verschuif, komt er mega veel apering op mijn muziek tot ik dit terug los

Heeft nog iemand dit probleem?
Heeft iemand een oplossing?

GiJay

Legacy Member
Moet je dj-dc even aanspreken, die kerel pwnt virtual dj zoooo hard man :D

Arpeggiator

Legacy Member
Ik gebruik zelf niet virtual DJ, maar bij het producen kun je het probleem van hapering oplossen door met je Sample rate / Buffer te spelen. Ik weet niet of die optie bestaat in virtual DJ , ik weet wel dat die bestaat in traktor.

Bobson

Legacy Member
wel, Virtualdj kan meer an Traktor, dus ja je kan de sample rate aanpassen in vdj. Staat in de configuratie de performance slider helemaal naar links ? Ja, ge moet wa meer uitleg geven want het kan aan zoveel liggen. En vraag het is op het vdj dutch forum.

Danet

Legacy Member
Dj-DC zei:
wel, Virtualdj kan meer an Traktor, dus ja je kan de sample rate aanpassen in vdj. Staat in de configuratie de performance slider helemaal naar links ? Ja, ge moet wa meer uitleg geven want het kan aan zoveel liggen. En vraag het is op het vdj dutch forum.

Meer uitleg is duidelijk niet nodig!
Duizendmaal dank ! :d

Bobson

Legacy Member
Ist al gefixt ?? Allé das mooi ;)

Ge ziet het ik pwn virtualdj gewoon. :p

bene017

Legacy Member
kan iemand aan een serial nummer graken voor virualdj 5 djc edition er was geen serial nummer bij de cd-rom die bij dj consol zat die ik gekocht heb kan iemand mij helpen aub?

bene017

Legacy Member
die serial nummer werkt nie ze pfff kom er zot van e sta ik hier nu e met dat dj console hercules stuurt nooit terug op me e'mails tis een schande echt :-/

bene017

Legacy Member
lach maar gij zou eens da probleem moeten hebben keer zien wa gij zou doen ge zijt en hulpzaam amai

Bobson

Legacy Member
Bel is met Hercules hé slimme. Ipv hier serial nummers te komen vragen.

MiniJeffrey

Legacy Member
Dj-DC zei:
Bel is met Hercules hé slimme. Ipv hier serial nummers te komen vragen.

En post eens geen (fake) serial, kan u een ban opleveren!
Reported anyway

bene017

Legacy Member
heb nu eens gebeld maar die spreken frans pff smeerlapen dan het zijn goeie service amai me kloten heb zin heel da boelke van dj buiten te gooien gvd!!!

Kid_C

Legacy Member
Dj-DC: Pas daar mee op.
bene017: Let eens op je taalgebruik en vragen naar een serial hier zal je problemen niet oplossen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan