Tranco
Legacy Member
Vernon zei:The Antlers, wow. Wat een geweldig concert, damn. Wel jammer dat ze Sylvia niet gespeeld hebben.
Ha, dacht net hetzelfde
En Bear had ik ook wel graag gehoord. Wat een stem heeft die man! echt geweldigVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vernon zei:The Antlers, wow. Wat een geweldig concert, damn. Wel jammer dat ze Sylvia niet gespeeld hebben.
En Bear had ik ook wel graag gehoord. Wat een stem heeft die man! echt geweldigVernon zei:The Antlers, wow. Wat een geweldig concert, damn. Wel jammer dat ze Sylvia niet gespeeld hebben.
Skyscraper zei:serieus?
ik ben na drie nummers naar huis gegaan.


UnFinished zei:Musicians From ISIS and Deftones Form New Band: Palms
Instrumenten van Isis met de vocals van Deftones? Hell yeah!
Skyscraper zei:serieus?
ik ben na drie nummers naar huis gegaan.
Hayrus zei::applause:
Sebiet naar Sleep Party People, ben eens benieuwd.
Kid_C zei:
