Archief - Minimal club: Luxe

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pitter

Legacy Member
via facebook kwam ik uit op dit: Connexion | Facebook
in de ritzbuilding in hasselt gaat elke eerste vrijdag van de maand een minimal concept gehouden worden. de eerste naam is al pan-pot op 6 maart. Zalige naam om mee te starten lijkt me:). ma ik vind nergens meer informatie.
Mss al iemand hierover info heeft?

mtm

Legacy Member
Ik heb het ook gelezen, zalig idee, en de eerste naam is er al direct op :)

Ik weet der ni veel van, alleen dat het iedere maand plaatsvindt en op facebook gelezen dat er wordt samengewerkt met Minus ...

MinimalLuxe

Legacy Member
Hallo iedereen,

Ik moet jullie teleur stellen, dat we iedere week met minimal komen.:p

Maar een keer in de maand komen we met een internationaal bekende deejay.

Zo komt op de opening Fabrizzio (minus) en Pan-Pot (50% zeker).

Verder zullen we ook de deejays (Tom Hazen, Joris Voorn, Rauwkost, Polder enz.) uit de benelux vaker laten draaien tijdens onze Beneluxe avonden op de 3de vrijdag van de maand.

Ik hoop jullie te zien op de opening!!

Dave Martens
Organisator Luxe
Monk Records

mtm

Legacy Member
Strik Gui Boratto dan nog maar eens, want die vergeten ze al te vaak in België :)

JackM

Legacy Member
zalig, joris voorn en polder fzo :drool:

worden er geen yt contests gehouden ook? :woohoo:

Pitter

Legacy Member
hola al direct reactie van de organisator cool:p
1 naam luxe: wighnomy brothers :d

antHraxx

Legacy Member
Mooi zo, minimal clubs =)
Hopelijk volgt de provincie Antwerpen nog ! =D

Project Zero

Legacy Member
6 Maart Opening Luxe Fabrizio Maurizi, Pierre (Fuse) residents Cannaloop (Minimahlzeit), Selem, Nick Vallon, Benn Lian en Bizarre

13 Maart B-day night, dj-contest

20 Maart Agoria, Jay rico vs Pjotr (Manual), Cannaloop, Nick Vallon, Selem, Benn Lian en Bizarre

27 Maart Resident night

3 april BeNeLuxe- night Secret Cinema, Peter Horrevorts> Live ( beiden NL, In House) en de residents

10 April B- Day night, dj-contest

17 April Mini-Monk-Zeit night samenwerking met Minimahlzeit.

24 April Mobilee Release party met Pan Pot en Miss Jools samen met Luxe residents


Net van Facebook geplukt, zaaaalig!! Agoria, Secret Cinema, Fabrizzio, Pan-Pot,.. En dat op een scheet van mijn deur. :D
Iemand meer info over die dj-contest? I'm interested..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan