Archief - K.S.A. Beursfuif IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

driezzy

Legacy Member
Saturday 21 FEB BEURSFUIF 4 @ FOOLS GARDEN in WAREGEM

VVK € 3 ::: ADD € 4 Tickets and info @ K.S.A. Waregem / FOOLS GARDEN

DJ's: DJ Cinderella and 'SAGAR' !!!

PROBABLY THE HOTTEST PARTY IN TOWN !!! :music:

Carrion

Legacy Member
praat toch in het nederlands gast, uw fuifke wordt echt nie cooler door in 't engels te praten hoor

Tommyknockerken

Legacy Member
voor een ksa fuif gade wel wa meer mogen doen dan in't engels te praten om et ook maar iets of wa cools van mee te geven ze :p

driezzy

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
voor een ksa fuif gade wel wa meer mogen doen dan in't engels te praten om et ook maar iets of wa cools van mee te geven ze :p

Waarom zouden we wat meer moeten doen? De beursfuif was al ieder jaar een groot succes en wordt iedere keer beter.

Progrezz

Legacy Member
driezzy zei:
Eneuh, wrm zouden we wa meer moeten doen ??? De Beursfuif was al ieder jaar een groot succes en word iedere keer beter.

driezzy zei:
Waarom zouden we wat meer moeten doen? De beursfuif was al ieder jaar een groot succes en wordt iedere keer beter.

Zoek de verschillen ;)

driezzy

Legacy Member
Het gaat hier niet over schrijffouten, maar om de fuif.


Saturday 21 FEB BEURSFUIF 4 @ FOOLS GARDEN in WAREGEM

VVK € 3 ::: ADD € 4 Tickets and info @ K.S.A. Waregem / FOOLS GARDEN

DJ's: DJ Cinderella and 'SAGAR' !!!

PROBABLY THE HOTTEST PARTY IN TOWN !!!

deathsythe

Legacy Member
line-up zei:
DJ Cinderella and 'SAGAR' !!!

YEAH WICKED !

(lees rules)
edit,
toch wel zalig hé,
party forum;
dour, rock werchter 09, reverze 09, en dan de KSA WAREGEM FUIF! :rofl:

JackM

Legacy Member
kom, doe es nie dom é.
wrm zou een ksafuif of ene van een andere jeugdbeweging hier nie mogen tussen staan?
omhooggevallen pieten.

Kid_C

Legacy Member
Zouden we kunnen ontopic blijven? Valt dit niet onder het concept van de beursfuiven in heel Vlaanderen op 21 febuari?

driezzy

Legacy Member
Saturday 21 FEB BEURSFUIF 4 @ FOOLS GARDEN in WAREGEM

VVK € 3 ::: ADD € 4 Tickets and info @ K.S.A. Waregem / FOOLS GARDEN

DJ's: DJ Cinderella and 'SAGAR' !!!

PROBABLY THE HOTTEST PARTY IN TOWN !!!

n9ne

Legacy Member
De eerste twee keer twijfelde ik nog, maar nadat je de 3de keer hetzelfde tekstje plaatste was ik verkocht. CU THERE !

Bertold

Legacy Member
Probably the hottest party in town :lol:

Waregem kennende moet dat wel HEEL zot zijn dan

driezzy

Legacy Member
Tga een een HEEL zotte fuif worden, de prijzen veranderen tot zelfs 75CENT voor een PINTJE en de cocktails gaan zot goekoop zijn want normaal kosten ze 2 euro ofzo

Zekers komen dus!!!!!!!!!

Bertold

Legacy Member
Tgrappige is dat alle jeugdbewegingen zeggen dat ze DE zotste fuif hebben terwijl ze allemaal op niet veel trekken :p

driezzy

Legacy Member
Saturday 21 FEB BEURSFUIF 4 @ FOOLS GARDEN in WAREGEM

PROBABLY THE HOTTEST PARTY IN TOWN !!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan