Archief - [hardtechno] IsSeN - Sitiving Chicago

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dj Aero

Legacy Member
.01 [ Aanspreking - Korte inleiding ]

mijn nieuwe technotrack in kinderschoenen. tips zijn welkom


.02 [ SONG - specifications ]
  • Download: Download hier
  • Bestandsformaat: .mp3 (MPEG-Layer 3 - meeste players ondersteunen dit formaat)
  • Bitrate: 128 kbps
  • Bestandsgrootte: 3,8 Mb
  • Lengte: 3.58
  • Genre/stijl: techno
  • Gear: Fl Studio, Audacity, Zeta en Ambience

.03 [ Eigen comments ]

ik vind het wel een chille track. ik ben niet echt overdreven hard thuis in de stijl ik ken zelfs de juiste benaming ni. dit is voor mij experimental en ik ben er zeker van dat dit genre al eens in techno is gemaakt

KingOfWoods

Legacy Member
Zit echt mooi in elkaar.
Mijn stijl niet want ik krijg het na 3 min op mijn heupen van de melo die mij niet aanspreekt, maar tzou zeker zo in een zaal kunnen.
mss dat een getraint oor dit tegenspreekt, but I luv your style.
Ge houdt het graag simpel en gaat geen 10000 zij instumentjes gebruiken als opvulling.

DJ Payne

Legacy Member
Mooi trackje :) Je kan het eig meer onder retro benoemen. Heb er eig niet veel op aan te merken. Sgoed gemaakt! ciao

Dj Aero

Legacy Member
iemand een idee om zeta te automatiseren? ik kan veel vette dinge er mee mor FL onthoud ze ni

Anoniem09

Legacy Member
Dj Aero zei:
iemand een idee om zeta te automatiseren? ik kan veel vette dinge er mee mor FL onthoud ze ni

Zalt u wel uitleggen op msn sffs ;)

*downing track

edit: doet me denken aan groove :) Wel lekker

eddie

Legacy Member
zeer lekkere kick :)

maar voor hard tech mss nog wat braaf...

zeker en vast geen slechte track ! in tegendeel zelfs ! :music: hopelijk kan ik nog meer techno van u verwachten

Dj Aero

Legacy Member
thnx. bedankt voor de uitleg koenpje maar het heeft niet geholpe :) ik denk dak een oplossing heb maar da valt af te wachte

gStar

Legacy Member
Nice track.
Maar zoals eerder gezegt door Streaker de melodie begint te vervelen na een tijdje


Grtz

Dj Aero

Legacy Member
ja tis zeker zeer repetitief da kan kloppen. ik wou variatie leggen in automatisering maar dat krijg ik momenteel nog ni voor mekaar met zeta

Bastaspast

Legacy Member
da gezeik over da repetitief altij ... DUHHH tis techno, muziek gebaseerd op ritmische loops ? :sleep:

ga anders nog wa melodic jump/trance/dance luistere wer :p

anywayz kvinnet beestig, als technolover, alleen de clap vink wa mja ... amateuristisch, beke flauwkes alé ...

de synths zen zalig,en idd als je hier wa automations kon opbrengen zou ideaal zijn, kvinnet alleszins nu al geweldig

bom alert ;)

ps: aja niet infaden :) is een big no no in techno for me ( wor zelfs bijna zelden tot nooit gedaan geloof ik ) , integendeel direct invlammen, makkelijk om te mixen ook ;) grtz b!

grtz B!

dee9

Legacy Member
sterk, tis wel nie echt hardtechno, techno volstaat

echt goei nummer, enkel zitten er nog enkele dingetjes in die het wat amateuristischer laten klinken als ge er op let

Dj Aero

Legacy Member
dee9 zei:
enkel zitten er nog enkele dingetjes in die het wat amateuristischer laten klinken als ge er op let

zoals? aan zo'n comment heb ik ni veel e :) toch bedankt

dee9

Legacy Member
u clappattern vind ik wa minder, zeker in uwen 'intro'.

toen ik het de eerste keer opzette had ik iets van oei oei dees ga genen techno zijn, maar als uw melodie erin komt slaagt het volledig om en was ik aangenaam verrast

dus die 'dingetjes' da ik bedoelde zijn de claps, en eventueel uwen bas een beetje minder fruity maken.

zeker werk van maken!

Bastaspast

Legacy Member
dee9 zei:
u clappattern vind ik wa minder, zeker in uwen 'intro'.

toen ik het de eerste keer opzette had ik iets van oei oei dees ga genen techno zijn, maar als uw melodie erin komt slaagt het volledig om en was ik aangenaam verrast

dus die 'dingetjes' da ik bedoelde zijn de claps, en eventueel uwen bas een beetje minder fruity maken.

zeker werk van maken!

heb ik ook al opgemerkt ... klopt idd

Dj Aero

Legacy Member
de comment over de claps kan ik zeker volgen. de kick daarentegen heeft niets met FL te maken maar ik snap wat je bedoeld. zijn er effecten die je op een kick kan zetten?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan