Archief - [hardcore] Puta Madre

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Is dit hardstyle of hardcore


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten.

aXl_

Legacy Member
dit lijkt op een overgang met die harde beat op de achtergrond van een ander nummer. Kan dat?

<BAD> schuim

Legacy Member
showtek - puta madre
maar een of andere remix ervan, want het orignele is meer jump en dit is echt al hardcore

aXl_

Legacy Member
dat is het ook :p

+ ik ben er vrij zeker van dat het geen remix is, maar een overgang. Als ik een gokje mag wagen: naar pavo & zany - orgasmo.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Als dat hardcore is dan loop ik al jaren op feesten rond waar ze ne nieuwe naam aan moeten geven :D

T€RM!N4T0R

Legacy Member
DJ Duro (+Walt) = Showtek

Andere sample uit het liedje... als dit geen hardcore is ?? :o Wreed harde hardstyle dan, niet meer à la technoboy fzo zu :s
http://users.pandora.be/terminator/muziek/sample9.mp3

Is dus wel een remix, heb 'm gevonden. Thx. Wordt echter wel vernoemd als een hardstyle-remix maar ik vin het echt geen hardstyle nie meer zu..

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Ma dan wel met een hardcore-bass ?
Damn, kdachten dak die genres echt wel uit elkaar kende nu.. :s M'n maten zeggen ook dat het hardcore is.
Mss omdat et net iets te traag gaat???
En dan nog... ik vind echt niet veel vergelijking met bv. Danielle Mondello, DJ Zany, DJ Pavo, Technoboy, Raine, .... etc.
Da Emperor - Hit Me is dan ook weer hardstyle, ma dan lik ook wel een van die hardere dan... Zoeen dak ook nog zou twijfelen.

Nja, snap et nie echt nie meer zu :(

*edit* bij nader inzien moet ik weer es meer naar hardstyle beginnen luisteren, ben nu aant luisteren naar Pavo en Zany met Orgasmo wat wel pure hardstyle is maar ook met een enorme kick derin..

Binum

Legacy Member
Ok, die sample 9 is wel hardcore-achtig, maar je kan geen hele track beoordelen op 10 seconden hé.

NinjaTune

Legacy Member
ja true ma ik heb het over de ganse track en nie over da stukje.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Is echt wel hardstyle met wat jump invloed. Dit is idd de bas die je soms in jump en vaak in hardcore hoort maar tempo en opbouw is typisch hardstyle...

Malkavian

Legacy Member
Dees is echt wel Hardcore Bass
Rytme mag iets sneller voor Hardcore maar de Bass is zeker hardcore
Lekker basje doet me terug denken aan jaren geleden
toen ik nog met bomber rondliep *grins*
spijtig dat Gabber zijn zo'n negatieve klank heeft
Was een van eerste die naar Hardcore luisterde in mijn buurt
en werd er voor 'uitgelachen', paar jaar nadien was het populair
en diegene die me uitlachte waren opeens Gabber en ik was de Zwabber
omdat ik niet naar 'hun normen' was.
Tssss, waar is den tijd naar toe
Lekker hard gaan op Thunderdome in Sportpaleis *sigh*
we worden oud :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan