Archief - [hardcore] DJ outblast

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XA4

Legacy Member
Dit is de playlist van Outblast op Sensation Black.
Welk nummer het exact is... geen idee.

01. Da Remixer Project - Arise 2005 (Sam Punk`s Hard Royal Dance Rmx)
02. The Prodigy - Smack My Bitch Up
03. 3 Steps Ahead - Strictly Business (Catscan & X-ess Love 'n Respect Mix)
04. Promo - Counter Attack
05. Promo - Up Yours
06. Menace II Society - Chronic Disorder
07. Evil Activities vs Chaosphere - State Of Emergency
08. Dione - We Are Still Here
09. Catscan - The Agency
10. Ophidian - Butterfly (VIP edit)
11. Distortion & MC R.A.W. Meets Bass-D & King Mattew - Raveworld
12. Placid K - G-Member
13. The Stunned Guys & DJ Paul - Thrillseeka (Original Mix)
14. Outblast & Korsakoff - Unleash The Beast
15. Outblast - Masters Symphony
16. Nosferatu & Ophidian - Psychiatric Ass
17. Base Alert - Zoo
18. Noize Suppressor - Bone Crusher
19. Jappo vs. Lancinhouse - EXLXAXL (Neophyte vs. Evil Activities Remix)
20. G-Shock - Demons (Promo Remix)
21. Catscan - Mindfull Candy
22. Braincrash - Hardsequence
23. Digital Boy vs Promo - Serious Damage
24. Hard Creation - I Will Have That Power!
25. Neophyte & The Stunned Guys - Army Of Hardcore
26. DJ Paul & Teenage Warning - Brohymn
27. 3 Steps Ahead - Drop It

bert9

Legacy Member
Ik ben er vrij zeker van dat outblast hier niet aan het draaien is, maar dit is dj promo. Hij heeft senstation black 2003 afgesloten met een knaller van een set. Als laatste liedje heeft hij DJ Promo - Serious damage gedraaid. En dit is ook het nummer dat je hier hoort.

Jurgenv1

Legacy Member
dit is sensation black 2005 hoor ;) met outblast als afsluiter...

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Zalig setje, vandaag op m'n werk (keuken van een restaurant) opgelegd. :p

Ik heb een leuke chef! :D

Jurgenv1

Legacy Member
ik heb de set ook, maar blijkbaar niet volledig want de laatste twee of drie (met degene van in dat filmpje) komt er niet in voor :cry:

BTW promo draaide op sensation black 2004...

SnOoPeR

Legacy Member
1000% zeker, Promo vs D-Boy - Serious damage , heb die op d-boy records staan. Werd een 4 tal jaar terug al zot gedraaid in La Bush

Jurgenv1

Legacy Member
@ SnOoPeR:

toch bedankt hoor, maar ze hadden het al gevonden voor me ;)

en om misverstanden te voorkomen, op dat filmpje was outblat te zien op SW black 2005 met als momentele song: Digital Boy vs Promo - Serious Damage

dus probleem opgelost hier ;)

Devon Rex

Legacy Member
en haal de portemonnee maar boven als ge hem op vinyl wilt hebben ;)

Djack

Legacy Member
Wat was Sensation Black 2005 toch een feest :p
Allen daarheen dit jaar zou ik zeggen, moet je gewoon meegemaakt hebben.
I'll be there AGAIN :)

SnOoPeR

Legacy Member
Idd heb nog een bod op de mijne gehad voor 85€ en toch doe ik ze niet weg, staan enkele hardcore classics op die ik nie kwijt wil

SnOoPeR

Legacy Member
Dubbele plaat ja, lichtbruine kaft als ik me nie vergis, heb ook nog Tic Toc staan met MC Rage maar die gaat ook nie buiten ze, meestal zijn de dubbele dboy records echt wel knallers van formaat.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Ik had gedacht dat ik met ouder te worden rustiger zou worden maar 't gaat er niet uit ;)

SnOoPeR

Legacy Member
bwa ik ben altijd al een liefhebber van allebei geweest, mor hoofdzakelijk hardcore, mor sinds een jaartje of 2 ga ik bijna nooit meer uit, vroeger veel naar la florida met bas, maar sinds die in the wall draaide zie of hoor ik die mensen nie veel meer, nuja ouder worden zekerst :)

liquido

Legacy Member
ben al redelijk lang 'jumper' maar stoor me enorm aan dat gehype .. af en toe hardcore gehoord en dat bevalt me echt wel
eerste wow was met tomorowland
nu gistren op d-tox ook weer wa zotte tracks gehoord

dus denk dak maandag men ticket voor project hardcore gaan halen :)
ben trouwens niet de enigste die ineens zo een appreciatie krijgt voor hardcore , veel mensen dak al ken die al ff nr jump luistere appreciere da nu ook ineens :)

NoizeSuppressor

Legacy Member
SnOoPeR zei:
bwa ik ben altijd al een liefhebber van allebei geweest, mor hoofdzakelijk hardcore, mor sinds een jaartje of 2 ga ik bijna nooit meer uit, vroeger veel naar la florida met bas, maar sinds die in the wall draaide zie of hoor ik die mensen nie veel meer, nuja ouder worden zekerst :)

La Bush en La Florida, waar is den tijd... 300 km rijden maar goed :)

Fauna was dé keet, was toen echt mijn stijl die Spike niet normaal :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan