Archief - Enterrock 3/4/2009 @ Limburghal Genk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Enterrock

Legacy Member
Op vrijdag 3 april 2009 viert Enterrock zijn 20e editie in de Limburghal in Genk.

Net als voorgaande jaren zijn er 2 zalen

Concerthal:

A Brand
The Subs
De Heideroosjes
Freaky Age
Streetlight Manifesto
Band via Limbolink

Dancehal

Monika Kruse
Hermanos Inglesos
Murdock
Jules X

doors: 18u30

Tickets zijn te koop via Ikwileenticket.be

Tickets in voorverkoop met kortingscode kosten 7,50 EUR anders betaal je 10 EUR. De kortingscode is gelijk aan de naam van het jongerenlidmaatschap van het ACV. Je kunt enkel tickets met de kortingscode bestellen via de detailpagina van Enterrock op ikwileenticket.be.

Aan de kassa bedraagt de inkom 15 EUR.

Meer info op http://www.enterrock.be

slimfit

Legacy Member
Murdock allé allé, jules X die moet openen pfff, mocht wat later imo

mja toch nog een mooie lineup :)

Enterrock

Legacy Member
Enterrock is samen met Limbolink op zoek naar een opener van de 20e editie van Enterrock.

Elke Limburgse band die 2 minstens 2 nummers heeft op hun Limbolink hebben geüpload kunnen zich tot 8 maart kandidaat stellen.

Meer info vind je op limbolink.hbvl.be | Limbolink.be

Enterrock

Legacy Member
Welke band mag Enterrock openen op vrijdag 3 april?

Uit 50 bands die zich kandidaat gesteld hebben werden onderstaande 7 bands geselecteerd.

- Rebounce
- Jack in the Box
- Kaat & Daan
- MON-O-PHONE
- MC Dusaar
- Basic Slips
- The Well-Bred Hippoes

Uit deze bands wordt door een professionele jury de band van de maand maart gekozen voor Limbolink. De winnaar mag dus ook Enterrock openen (19.00 uur).

De winnaar wordt morgen bekend gemaakt in Het Belang van Limburg of limbolink.hbvl.be | Limbolink.be

Meer info over de bans vind je op limbolink.hbvl.be | Limbolink.be

Humfrie

Legacy Member
Ik vind dat ze er maar los op vragen, 10 euro inkom is mij iets teveel van het goede.. Ik heb al heel wat edities meegemaakt (meestal speciaal voor 1 groep gaan kijken). Maar nu 10 euro betalen voor the subs vinek wat te zot..

Pred

Legacy Member
10 euro voor ditte is toch goedkoop?
voor stoem chiroboerenfuiven durven ze tegenwoordig al 6 euro te vragen, en dan komt er alleen de plaatselijke DJ SCHURFTSMOEL draaien ofzo

6stwb

Legacy Member
bwa kwou gaan voor streetlight manifesto ma kga passe denk ik. ewa te ver

Enterrock

Legacy Member
In de dinsdagkrant van Het Belang van Limburg kun je tickets voor Enterrock winnen

Enterrock

Legacy Member
Tickets in voorverkoop kunnen nog aangekocht worden tot vrijdag 3 april 18u00.

Tickets kosten 8,50 EUR incl. fee. Bestellen kun je via http://www.ikwileenticket.be/Aanbieding ... rrock.aspx

Vrijdagavond kun je nog tickets kopen aan de kassa maar deze kosten dan 15 EUR;

starspike

Legacy Member
Direkt eens vertrekken... Het is misschien allemaal niet zop spectaculair, maar voor ons is het toch al een 12 jaar een sociale verplichting waar we iedereen nog eens tegenkomen, goed zuipen, geilen op lokale jailbait en genieten van wat leuke muziek.

Rage

Legacy Member
Pff, wat een flop

Ik kwam eraan, ik had geen ticket omdat ik pas op het laatste moment wist dat Enterrock bezig was. €15 inkom dus.

Vol kinderen daar, ok, dat had ik wel kunnen verwachten. maar ik was daar voor Monika natuurlijk.

Maar het begon daar heel vroeg leeg te lopen. Monika stond voor een bijna lege zaal te spelen. Het begon zelfs fris te worden daar. Volgens mij moesten die kinderen thuis zijn om 1u ofzo.

De DJ's voor en na Monika waren vreselijk. Van het type dj's dat enkel platen koopt die ze al 10000 keer hebben gehoord op de radio.

Maarja, Monika Kruse was de €15 waard vond ik. Maar ik ga ze sowieso opnieuw zien in de Fuse 24 april.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan