Archief - (Electro) Mellow - Hoax

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koentjes

Legacy Member
Buiten dat de bass een beetje te droog klinkt vind ik, moet ge echt stoppen met van die pro-tracks te maken kerel, 's slecht voor uw hart! Nee serieus, sounds zijn echt nice, deze is zeker dik te pruime! :D Ik ben echt fan van die old-school sound! (Na nader luisteren, mss wat variatie in bassmelodie steken ofzoe? Vocaltje erbij doorheen de track)

Hannes_

Legacy Member
Damn, wat een track. Vlot het maken van je EP wat ? Ik ben alvast geinteresseerd als er tracks als deze opstaan. :D

Canniball

Legacy Member
coole shizzle!
de rave toer aant opgaan? :D

zelfde drumloop sample als uw vorige track?
leuke loop trouwens...

Arpeggiator

Legacy Member
echt schijfje , goed gedaan man!
uwe bass synth, is die zelf gemaakt? kan je een kleine workflow geven aub? :) zou heel fijn zijn

blijven gaan :D

[EZ]

Legacy Member
vette track, lekkere elektro met een scheurende basslijn, veel beter dan al die fidget van tegenwoordig :p

uw Eat My Tank was daarnet nog op MishMash btw

Lijmbal

Legacy Member
Howhow lekker veel reacties :D

Uhm ja die drumloop is idd wel wa gelijkaardig eh :D
Ma da is nie helemaal de bedoeling eigelijk ^^ ik maak die altijd apart met hip hop kitjes :)

Die baslijn is zelfgemaakt ja :) Reason Subtractor Monosynths & Scream 4... gotta love it ;)

Lijmbal

Legacy Member
updatetje:

Release date voor de nieuwe ligt vast samen met de 'secret track' en copperhead (meer info volgt ;))

apex^

Legacy Member
gief secret track!! :p Hebk gehoord op GoForHappy als ik mij nie vergis.

al een vaste datum op u EP btw ?

Clash

Legacy Member
ik vind hem ook wel echt goe deze! ik ben heel benieuwd naar uw EP moet ik zeggen :-) niiiiiiiiiiiiice :D (de beat was er weer heheh)

Lijmbal

Legacy Member
hehe de eerste ep zijn wa ouder nummertjes
Ma volgende maand komt deze ook uit :)

mtm

Legacy Member
Hoe meer ik hem luister, hoe beter ik hem vind. Tot nu toe uw beste productie volgens mij, echt een goed nummerke.

Al uw nummers zijn dik in orde, maar ik zou u ook eens graag iets anders horen maken dan die rauwe electro. Niet omdat het niet goed is (integendeel, zo goed als heel uw producties zijn echt leuke tracks), maar bij mij gaat het wat vervelen na een tijd. Allez, tis maar een mening, ge doet ermee wat ge wilt:)

ps: zeker die hoax releasen :)

mtm

Legacy Member
Lijmbal zei:
fidget en minimal enzo moet ge niet verwachten, dat zeg k eerlijk :p

nja, daar heb ik het niet echt over, blijf gerust in uw genre, maar probeer hier en daar wat afwisseling te zoeken. Ik had het gewoon over het feit dat al veel nummers gelijkend klinken. Eens een kijkje nemen naar City On Fire :)

Lijmbal

Legacy Member
allright ga ik zeker doen ;)
maar ik heb een probleem met andere nummers onder 'mellow' te zetten :D Maar heb bij 'boss fight' (al ff geleden) idd gemerkt dat die ook goed ontvangen kunne worden :) Maar dat nummertje staat er al ni meer op :)

Ja city on fire is nu wel heel anders :p Maar dat tsar filmpje is ook nog wa in het genre denkk :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan