Archief - [electro] Dr.lektroluv set

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hazz

Legacy Member
1) Alter ego - Rocker (allesinds een mix erop, kweet ni welke...)

JackM

Legacy Member
der bestaan veel rmxes van rocker en kzou ook nie direct weten dewelke et is.
btw, wel grappig hoe die gasten daar staan te kijken, ze hebben precies nog nooit enen aan knopkes zien draaien :D

0m3g4

Legacy Member
get off his dick Lama ;)

lektroluv is wel goed...al een paar keer gezien, heeft de neiging veel van z'n platen opnieuw te gebruiken, maar op zich nix mis mee natuurlijk.
dat publiek dat zo op zijn vingers zitten te zien...zou ik iets van krijgen man :D

Yo-Han

Legacy Member
oouch erg met die gastjes..zou het op m'n zenuwen krijgen...en dan doet ie gewoon nog een poepsimpel einde plaat/ fade mix ook.. :lol:

Dat t-quest lektroluv is wist ik al lang,maar dat draaien met een maskerke zoals gepromoot,tjee,wat hype al doet...electrohits draaien en fademixen..t'interseert em nog veel precies :/

Mechelaar

Legacy Member
rocker --> black strobe remix denkek.

edit: die strope was een typo wegens te snel zijn:)

Miesjel

Legacy Member
Manmanman. Black Strope...

Black Strobe that is.

En das gewoon Rocker Dub (die one sided met het paarse labelke)

En die plaat valt nie uit te mixen met een fatsoenlijke overgang aangezien die in een chaotische climax eindigt. En about die hits: de laatste tijd is hij inderdaad de hitjestoer aan het opgaan, maar toen dat filmke werd gemaakt, was deze versie van rocker nog niet lang uit...

dunno

Legacy Member
Da liedje dat zich om 3 min 50 afspeelt, das toch rocker niet meer?
Hoe heet dat?

Miesjel

Legacy Member
Ik weet hier één ding: ik kijk voortaan naar de persoon die de id vraagt. Anders antwoord ik niet meer. Een beetje via pm komen vragen of ik dat nummer kan doorsturen.

En als ik dan Fuck Off als antwoord geef, krijg ik het verwijt dat ik niet vriendelijk ben. Welnu: ik KOTS van mensen die zoiets nog maar durven vragen. Ik koop mijn platen en ik zet ze om in mp3 voor persoonlijk gebruik.

En het argument dat een plaat of cd belachelijk duur is, slaat op niks...

Mechelaar

Legacy Member
idd platen zijn niet zo duur, maar niet iedereen heeft een draaitafel thuis staan. Nuja da praat natuurlijk nog niet goed dat ge gewoon liekes moogt gaan rippen van platen.
Maar sommige liekes vinde eenmaal (bijna) niet op cd of mp3.

TheAntropoid

Legacy Member
die gast is gewoon zalig.. kzin blij dat het een belg is..
meegemaakt op pukkelpop met tussendoor een technische panne van tien minuten.; iedereen bleef gaan gewoon ;)
Met die zalig simpele video screens.. the doctor has the cure for you ..

Telefon, professor jas & masker.. zalig imago

& draait zalig.. ala dave clark zowat

0m3g4

Legacy Member
TheAntropoid zei:
die gast is gewoon zalig.. kzin blij dat het een belg is..
meegemaakt op pukkelpop met tussendoor een technische panne van tien minuten.; iedereen bleef gaan gewoon ;)
Met die zalig simpele video screens.. the doctor has the cure for you ..

Telefon, professor jas & masker.. zalig imago

& draait zalig.. ala dave clark zowat

à la dave clarke? :doh:

dankzij zijn imago is hij compleet de mainstream tour opgegaan... Niet dat ik klaag, zijn mixsets zijn kwalitatief altijd dik in orde, vind het enkel spijtig dat hij zo'n ongelooflijke hype rond zichzelf heeft gecreëerd...; een eigen label, een -bijna- eigen sound, bepaalde electro artiesten onder zijn vleugel genomen, the man with the green hair does it..

TheAntropoid

Legacy Member
mmm kheb thuis ongeveer uren lang live sets van dave clark .. dus kweet wel waarover ik spreek..
ik zeg niet de stijl van dave clark.. dave is meer trash ( in a good way ) mor dezen DR lectroluv kan soms even geniaal gekke trashie sounds produceren in zin remixes

0m3g4

Legacy Member
TheAntropoid zei:
mmm kheb thuis ongeveer uren lang live sets van dave clark .. dus kweet wel waarover ik spreek..

mocht iedereen die uren lange live sets van dave clarke heeft (wat er dus wel effectief veel zijn) weten waarover hij sprak dan was de toekomst van de muziek al lang bereikt geweest.

Ik kan er inkomen dat je zegt dat ze misschien allebei goed weten omgaan met de trash-en-habbeclash van sounds, maar buiten dat zie ik geen enkele gelijkenis tussen de twee dj's... no diss intended

Xavez

Legacy Member
Amai, een livesetje hebben is tegenwoordig al een referentie of wat :)... Clarke =/= Lektroluv!! oO
Oh bijdeweg: wat een hoop zielige kerels die daar staan te kijken over de DJ-setup :D... In plaats van zich te amuseren op de muziek staan ze daar te kijken, doende alsof ze er iets van kennen ofzo? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan