Archief - 2 Dj's looking for work.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eagleke

Legacy Member
ey allemaal. ik en een vriend zijn op zoek naar feestjes of cafe's om er omze "kunsten" te kunnen tonen ( liefst regio limburg).
Website : www.dj-team.tk
m.a.w. gwoon even reclame maken hier dus :)

Grtz all

ferre

Legacy Member
amai als ge zo aan werk moet geraken...

zet u nekeer van die pc, zet u achter de draaitafels , maakt een demo mixje, stuurt da op of schrijft u in voor dj contests ..

w00p

Legacy Member
Kvind trouwens dat dit niet toegelaten zou mogen zijn, zo'n posts.
Er zijn uitzonderingen uiteraard, maar wat helpt deze thread het music forum.
Zeker aangezien we hier praten over iemand die in totaal nu nog maar 4 posts heeft gemaakt op het music forum.

Er zijn hier meer als genoeg mensen die hier al veel langer zitten, al effectief iets hebben gecontributeerd aan het forum, en wss minstens even "bekwaam" zijn als DJ.

Deze thread vind ik vrij tot zeer Not Done. :naughty:
No offense, gebruik een beetje gezond verstand en dan zal je me wel begrijpen.

XoN`-

Legacy Member
Stijlen: Alles (Dance, techno, hardstyle, RnB, rock, groove, K3, ... )




:wtf:

Dj Aero

Legacy Member
dj-team.tk, hoe origineel kan je zijn. BTW me k3 kom je er ni vriend.

topic of the year

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
XoN`- zei:
Stijlen: Alles (Dance, techno, hardstyle, RnB, rock, groove, K3, ... )

:wtf:

oh nee, hij combineert stijlen

teh horror!!!1111

discobar galaxy, 2 many dj's...

aXl_

Legacy Member
wieeeeee, want ik heb altijd al gewacht op een zinderende set van techno, afgewisseld met r&b en opgespiced met K3



hierbij geen steek op techno, er moest iets normaals tussen zitten

XoN`-

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
oh nee, hij combineert stijlen

teh horror!!!1111

discobar galaxy, 2 many dj's...


zij moeten het wel hebben van hun producen & ni van het draaien & aangezien zij ni erg producen (laat staan op niveau van 2many dj's ...).


dave clarke
mills
miss kitten
nathan fake


....


yeah idd teh horror yeh.

GeeKer

Legacy Member
Laat die jongens toch doen. Ge zou beter blij zijn da ze een andere stijl bieden dan degene die jij speelt...

w00p

Legacy Member
Er is een verschil tussen een trendy nieuwe kijk op mixen en kermisdj's die nooit een andere techniek gebruiken dan schuif-open-schuif-dicht.

Sabe

Legacy Member
idd laat ze toch gewoon doen .... gij hebt u plezier, zun hebben hun plezier :)

<RAVEheart>

Legacy Member
ben ik de enige die opmerkt dat om alles te draaien je ofwel geld moet schijten en ofwel heel veel aan de bak geraakt (maar aangezien hij hier aan boekingen komt vragen het tweede al geschrapt mag worden :))

Anoniem09

Legacy Member
<RAVEheart> zei:
ben ik de enige die opmerkt dat om alles te draaien je ofwel geld moet schijten en ofwel heel veel aan de bak geraakt (maar aangezien hij hier aan boekingen komt vragen het tweede al geschrapt mag worden :))

[fluistermodus]MP3[/fluistermodus ]

DSK

Legacy Member
<RAVEheart> zei:
ben ik de enige die opmerkt dat om alles te draaien je ofwel geld moet schijten en ofwel heel veel aan de bak geraakt (maar aangezien hij hier aan boekingen komt vragen het tweede al geschrapt mag worden :))

zo te zien draaien ze enkel met cd's... valt best nog mee ze dan. Als je een beetje compilaties koopt kun je al een eindje weg. Enkele best-off's en redelijk wat recent kopen en ge kunt weg.

Als ge da met plaatjes moet beginnen doen, gaat idd kostelijk komen.

Hoe ik het doe: heb hopen best-off & ambi cd's en koop regelmatig cd'tjes met de top 20 van het moment enzo. Plaatjes koop ik dan enkel in mijn favo genre.
Kost me ook al meer dan genoeg geld in feite :p

NinjaTune

Legacy Member
@topicstarter: dit is nu juist de problematiek van de dj's. Genoeg kunsten maar niet genoeg gelegenheden om ze te vertonen. Probeer is in je eigne directe omgeving op kleine feesjes aan de bak te komen ofzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan