Archief - [TK/TR] 7 Blu-Ray Films + 1 Blu-Ray Boxset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Antwerpstam

Legacy Member
Aanbod:

Ik heb deze Blu-Ray films nog liggen, die voor een zacht prijsje wegmogen.
Ze zijn allen in perfecte staat (of nieuw) en voorzien van NL ondertitels, tenzij anders aangegeven.

- The Mist ( €10 / €12 )
- Sweeney Todd - The Demon Barber Of Fleet Street *SEALED* S.E. steelcase ( €12 / €14 )
- Taking Lives ( €10 / €12 )
- Walt Disney's Enchanted *SEALED* ( €11 / €13 )
- Pitch Black ( €10 / €12 )
- The Chronicles Of Riddick ( €10 / €13 )
- Starship Troopers Trilogy Box *SEALED* ( €20 / €25) (deel II heeft geen NL subs)

Prijs:

- Bij elke film staat er een minimumprijs en meeneemprijs vermeld.
- Alle prijzen vermeld zijn excl. verzending, gelieve ook excl. te bieden.
- Gelieve de minimumprijs te respecteren.
- Voorrang word gegeven aan mensen die een pakket kopen.

Afhandeling:

- Afhalen na afspraak via PM.
- Verzenden per post aan €2 (max. 3 stuks per pakket).


P.S. : staat ook te koop aangeboden op andere sites.

Prior

Legacy Member
pitch black en chronicles of riddick, indien beide NL ondertitels en goede staat

25 euro exclusief verzending (12+13), dit is ook de meeneemprijs neem ik dan aan :)

Antwerpstam

Legacy Member
tunerman zei:
pitch black en chronicles of riddick, indien beide NL ondertitels en goede staat

25 euro exclusief verzending (12+13), dit is ook de meeneemprijs neem ik dan aan :)

Beide in perfecte staat en met NL ondertitels.
Meeneemprijs geboden, dus verkocht! PM volgt...

Waterboyke

Legacy Member
The Mist 12€
Pitch Black 12€
The Chronicles Of Riddick 13€

Bod --> Samen dus 37€ exclusief ofwel 39 inclusief verzending ! Pm me maar ?! :)

EDIT: Oei, er zijn er al twee van weg, jammer...laat dan maar zitten !

Antwerpstam

Legacy Member
Waterboyke zei:
The Mist 12€
Pitch Black 12€
The Chronicles Of Riddick 13€

Bod --> Samen dus 37€ exclusief ofwel 39 inclusief verzending ! Pm me maar ?! :)

EDIT: Oei, er zijn er al twee van weg, jammer...laat dan maar zitten !

Indien tunerman afhaakt, ben jij de volgende in rij ;)

Antwerpstam

Legacy Member
gracjan zei:
heb je the mist nog?

Ja hoor die is nog te koop.
Het hoogste bod momenteel is 12 incl.
De meeneemprijs voor deze is 14 incl. verzending of €12 afgehaald.

gracjan

Legacy Member
ik heb wel interesse in enchated & the mist
kunt u een goede prijs voor mij maken inc?

Antwerpstam

Legacy Member
gracjan zei:
ik heb wel interesse in enchated & the mist
kunt u een goede prijs voor mij maken inc?

De prijzen lijken mij al goed genoeg hoor ;)
The mist is ondertussen wel de deur uit.

Antwerpstam

Legacy Member
gracjan zei:
ow spijtig dan, wou de mist zeker hebben (:

Sorry dan ben je net iets te laat.
zoals een paar posts hierboven vermeld was de afsluitdatum voor deze enkele uurtjes terug. ;)

gracjan

Legacy Member
Antwerpstam zei:
Sorry dan ben je net iets te laat.
zoals een paar posts hierboven vermeld was de afsluitdatum voor deze enkele uurtjes terug. ;)

ow, heb ik over het hoofd gezien..
toch bedankt!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan