MichaelJordanAi
Legacy Member
Dvd's WWE zijn dubbele uit mijn eigen collectie:
-Royal Rumble 2007
-Judgment Day 2006
-The Great American Bash 2005
perfecte staat tzijn dubbels dus niet echt bekeken.
-Serie The Oc reeks 2 en 4 liefst samen verkocht.
-Serie Westenwind 1 , 2 , 3... enkel samen te koop.
eventueel afhalen regio halle-brussel
met de post ook geen probleem.
gelieve EXCL te bieden indien je het met de post wil ontvangen.
-Royal Rumble 2007
-Judgment Day 2006
-The Great American Bash 2005
perfecte staat tzijn dubbels dus niet echt bekeken.
-Serie The Oc reeks 2 en 4 liefst samen verkocht.
-Serie Westenwind 1 , 2 , 3... enkel samen te koop.
eventueel afhalen regio halle-brussel
met de post ook geen probleem.
gelieve EXCL te bieden indien je het met de post wil ontvangen.

