Archief - [TK] Samsung U600

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dibarto

Legacy Member
Geen gebruikerssporen, geen enkel krasje, 4 dagen oud. 2 Jaar fabrieksgarantie.
Reden waarom hij weg mag, kameraad van mij heeft 2 iphone, ik ben gsm verslaafd dus ik moet zo ene hebben :D

3.2 Megapixel camera
Bluetooth
eigenlijk alles wat andere gsm's hebben zit hier ook in.
Ik heb er 340 voor betaald en op 4 dagen daald de waarde van een product niet echt aangezien hij grotendeeld op de kast heeft gelegen die 4 dagen.

Min biedprijs= 230€
Meeneem= 270€

af te halen of te verzenden, verzending op kosten van de koper

JaVae

Legacy Member
als je spreekt van afhalen kan je mss best vermelden van waar je bent :)

awesome

Legacy Member
kan je net zogoed je gsm zelf terug brengen naar de winkel, ze moeten dat toch nog terugnemen binnen de X aantal dagen?

btw, je meeneemprijs is hoger dan de actuele nieuwprijs, wil het gewoon even kwijt

grtz

dibarto

Legacy Member
gsm is in Duitsland gekocht geweest door mijn vader dus niet mijn geld ma soit :D

er zat ook een bluetooth headset bij de originele van samsung en een 2GB kaartje maar deze houd ik het liefst.

Na winkel terug brengen heb ik absoluut geen goesting, er zit 2 jaar fabrieksgarantie op. Ik zou zeggen doe me een bodje en meneem is hierbij verlaagd na 220€

piedp

Legacy Member
hoe moet ge da doen als er iets aan zit met de garantie? ge kunt toch moeilijk na duitsland rijden?
als er hieromtrend geen problemen zijn:
bod van 150 euro voor de gsm, de headseat moogde bijhouden :-)

dibarto

Legacy Member
garantie = samsung helpdesk bellen en zij zeggen u wat ge moet doen, heb zelf nooit moeten bellen dus is een mysterie voor mij. 150 is wel wat weinig, dat is minder dan de helft voor een gsm van nog geen 2 weken oud.

piedp

Legacy Member
ne samsung u 600 met headset en 2 gigkaartje kost rond de 250 euro. check oa geposte link van andere lezers. heb nog nie echt moeite gedaan om verder te surfen naar andere sites.

Ge moogt uwe headset zelfs houden, zoals ge gevraagd hebt, dus moet ge da ook nog van die 250 aftrekken.

Dus ik denk da die 150 euro wel schappelijk is...

dibarto

Legacy Member
Neen dank u, er is dus NIKS aan de gsm van krasje of iets dergelijks. Minimum 200 € wil ik er wel voor. 150€ voor een Samsung die ge als nieuw kunt beschouwen is wat weinig.

XeNiUs

Legacy Member
Gezien de nieuwprijs in Belgie, denk ik ook dat 150 toch een schappelijk bod is hoor.

dibarto

Legacy Member
dat wil zeggen dat als je iets koopt, het 7 dagen hebt, er onmiddelijk +80 euro afgaat aangezien er totaal niets van krasjes of dergelijke aan zijn. :naughty:

septentrio

Legacy Member
Dat wil zeggen dat als je iets verkoopt zonder garantie (Samsung geeft GEEN europese garantie), je al héél blij mag zijn met zo'n bod.

piedp

Legacy Member
kan je eens foto's trekken van het product? vooral dan van de binnekant van de telefoon, achter de batterij, (voor de gegevens)

dibarto

Legacy Member
als ge mijn serial nummer hebt kunt ge mijn telefoon laten blokkeren ben niet dom hoor :-S. en lees op de samsung site alles eens na over die garantie septentrio want ge snapt er duidelijk niets van.

ik zal een paar foto's maken, maar de serial nummer word wel gedeeltelijk verborgen. is net hetzelfde als een screen maken van u bankkaart met de pincode erlangs

dibarto

Legacy Member
ge moet u product eerst registreren op de website en daar hangt u garantie dan ook aan vast.

septentrio

Legacy Member
Lol, ik vrees dat jij het bent die de site es moet lezen!

"Wat moet ik doen als ik mijn product in het buitenland heb gekocht?
Samsung Electronics Benelux ondersteunt een product dat in Europa is gekocht wanneer het een 'EU Bloc Warranty' heeft. Deze garantie is aanwezig waar aan de bovenkant van de kaart van de productgarantie duidelijk ' European Bloc' aangegeven is.

Als een product in een ander deel van de wereld gekocht is, zal Samsung proberen de reparatie uit te voeren. Samsung Electronics Benelux kan het resultaat hiervan niet garanderen."

Dus misschien moet je eerst es kijken of EU Bloc aangegeven staat?

dibarto

Legacy Member
-.- de garantiekaart voor belgië zit erbij ga iemand anders zen post verzieken gast.

piedp

Legacy Member
kheb een rondgehoord bij kenissen die er ervaring mee hebben, en naar verluidt is het toch een heel gedoe ivm die garantie... soms wel, en dan weer niet...
bij deze trek ik bod in.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan