Archief - [TK] Samsung U600

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

creepy01

Legacy Member
gekocht in juni

wa gebruikskrassen, niet op scherm, wel op achterkant (schuif voor batterij)

bieden vanaf 190€ excl (kost nieuw 280 (geen buitenlandse prijzen é))

Ik behoud me het recht niet te verkopen als de prijs mij niet aanstaat
meeneemprijs = 230excl

creepy01

Legacy Member
ga vanmiddag of vanaaf eens foto nemen.

zeker niet direct zichtbaar, ge moet ze schuin in het licht houden om het te zien

Dozzeh

Legacy Member
Ik heb deze gsm, kan zeggen dat het van uitzicht een pareltje is!
Alleen valt de batterij duur hard tegen en de camera is ook niet super.

Jerryboy

Legacy Member
Ben wel geïnteresseerd maar wil eerst nog ff foto's zien.

Factuur aanwezig?

D-Three

Legacy Member
Ik heb zo de indruk dat de batterijduur bij veel Samsung-GSM's inderdaad niet om over naar huis te schrijven is. Een werkcollega klaagt er ook over dat de vermelde standby-tijd eigenlijk overdreven is. Maar je kan ook niet alles willen hé, dun/licht en nog eens een grote batterijcapaciteit :) Ik heb momenteel ook een zeer dun (9,9mm) en klein telefoontoestel en ik heb er ook moeten leren mee leven dat ik deze om de 3/4 dagen moet opladen terwijl mijn vorig toestel perfect een week mee ging.

Welke kleur heeft deze U600 trouwens? En in welke "Tielt" woon je? ;)

creepy01

Legacy Member
deze is de "zwarte" eigenlijk maar blauwgrijs zo maar heel donker dan

ik woon in de 8700 ;) lijk gij dus

pm name?:p maybe i know u:p

Shyftox

Legacy Member
creepy01 zei:
deze is de "zwarte" eigenlijk maar blauwgrijs zo maar heel donker dan

ik woon in de 8700 ;) lijk gij dus

pm name?:p maybe i know u:p
da kleur noemen ze nu is 'graphite' sé^^
heb deze gsm ook een tijd gehad, en de batterijduur is idd echt slecht, maar de looks zijn schitterend! Kan zelfs zijn dat ik er mij terug zo eentje aanschaf:p

creepy01

Legacy Member
nja van die batterij, vinnek beetje gezaag eigenlijk.

als ge nu, voor da ge in u bed kruipt, da in de lader steekt, als ge ziet dater 2 streepkes weg zijn...

moet daar gwoon gewente van maken... iedere gsm moet opgeladen worden al is da nie in 3 à 4 dagen of in 9à10....

D-Three

Legacy Member
Indien de telefoon in goede staat is en alle accesoires er bij zitten (inclusief aankoopbon voor garantie), wil ik er € 200 voor geven. Vandaag nog afgehaald want ik heb er dringend nog één nodig. :)

BloodSeaker

Legacy Member
creepy01 zei:
nja van die batterij, vinnek beetje gezaag eigenlijk.

als ge nu, voor da ge in u bed kruipt, da in de lader steekt, als ge ziet dater 2 streepkes weg zijn...

moet daar gwoon gewente van maken... iedere gsm moet opgeladen worden al is da nie in 3 à 4 dagen of in 9à10....

Off-topic: Hangt er van af, tgaat hem niet om dat opladen zo vaak. Maar het heeft ook tot gevolg dat als ge nog 2 streepkes hebt (ma kan zijn da em dicht tegen 1 zit he) en ze bellen u op da de batterij plat is. Met ne gsm die 9 dagen meegaat hebt ge dat minder rap voor. Ik heb een U700 en die heeft ook zo een batterijduur en dat vind ik toch wat jammer, ook al ziet die er zo sjiek uit :)

creepy01

Legacy Member
feit maar uit de ervaring die ik ermee heb, ga et laatste streepke nog lang mee

Dozzeh

Legacy Member
Bij normaal gebruik (redelijk wat SMS'e) moet ik hem toch zeker om de 3 dagen max opladen, meestal na 2 al

maarja zoals ik zei, looks van deze gsm zijn <3

creepy01

Legacy Member
jip, mijn internet thuis is naar de r**t...

dus... zit nu maar opschool op Inet

Accessoires zijn aanwezig, voor zover ik weet de factuur ook, dat zal ik vanavond of morgen bevestigen

Jerryboy

Legacy Member
Zal maar al een bod doen van €205 indien er nog garantie op zit dus.

Tot wanneer loopt de verkoop? want het begint te dringen bij mij :p.

creepy01

Legacy Member
zoals in startpost: als de prijs mij aanstaat!

bod alvast genoteerd

ik laat vrijdagavond weten als ik verkoop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan