Archief - [TK] Nokia N73

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red room

Legacy Member
Ik verkoop mijn Nokia N73 (black en silver version) hier omdat ik morgen mijn Iphone zou moeten ontvangen, dus mijn nokia heb ik niet meer nodig. Mijn Nokia N73 is aangekocht op 02/11/2006 dus je hebt nog garantie op het toestel en ik heb uiteraard ook nog het garantiebewijs.

De Nokia N73 is uitgerust met een camera met een resolutie van 3,2 megapixels (2048 x 1536 pixels) en max. 20x digitale zoom met een Carl Zeis lens.

Je krijgt er uiteraard al de accesoires (oplader,software,usb-kabel,...) bij en dergelijke inclusief een 1 Giga memory card wat ik er achteraf nog heb bijgekocht, waar je dan je muziek en foto's op kwijt kan.

Voor meer info:
http://www.nokia.be/nl/N73

De huidige winkelprijs is nog 380 EUR dus ik wil hier nog een mooie prijs voor krijgen, want de gsm is nog in een perfecte staat, geen probleem met joystick, geen schade... (foto's op aanvraag). Startbod is 200 EUR exclusief. Ruilen is geen optie, maar je kan eventueel wel de prijs proberen te drukken met Xbox 360 games. Af te halen te Gent, Waregem of Kortrijk of anders per post.

Succes bij het bieden en geen belachelijke boden aub!

rebble

Legacy Member
Zeer veel interesse langs deze kant.
Heb je software problemen ? Vriendin van me heeft onlangs deze gekocht en hij is toch al enkele keren gewoon uitgevallen...

red room

Legacy Member
rebble zei:
Zeer veel interesse langs deze kant.
Heb je software problemen ? Vriendin van me heeft onlangs deze gekocht en hij is toch al enkele keren gewoon uitgevallen...

hey, bedankt voor je interesse.
Wel gij is nog nooit uitgevallen bij mij, maar ik heb wel al eens gehad wanneer ik te snel een foto wil trekken (dus wanneer ik snel lens open doe) en dan doe je hem terug dicht bijvoorbeeld en dan terug weer open voor een foto etc... dan bestaat de kans wel dat de gsm wat trager gaat, mr uitvallen heeft ie nog niet gedaan. Je mag hem altijd een keer komen bezichtigen hoor...

rebble

Legacy Member
En hoe zit het met garantie ? Is daar nu nog een jaar effectieve garantie op of niet ?
Vanwaar ben je ergens ?
Is het mogelijk van me enkele foto's door te mailen ?

red room

Legacy Member
rebble zei:
En hoe zit het met garantie ? Is daar nu nog een jaar effectieve garantie op of niet ?
Vanwaar ben je ergens ?
Is het mogelijk van me enkele foto's door te mailen ?

Euhm voor de garantie zou ik eens moeten kijken of dat ik er twee jaar garantie op heb (ik denk dat het maar tot 02/11/2007 zal zijn aangezien ik hem op 02/11/2006 gekocht heb).

Ik woon in Waregem, maar tijdens de week zit ik op kot in Gent (dicht bij overpoort en st-pietersplein)

En ja die foto's dat komt inorde, kzal daar wel eens de gsm van mijn broer moeten voor lenen dus kan wel ng een x-aantal uurkes duren. PM me ondertussen je e-mailadres door aub.

rebble

Legacy Member
Normaal gezien zou er 2 jaar garantie op moeten zijn maar kijk het toch maar eens na als je wil.
Ik denk dat je dan enorm dicht bij me op kot zit eigenlijk want ik zit ook in die omgeving :p

stevoz

Legacy Member
Grote intresse, maar enkel indien het de zwarte versie is, je zegt black en silver version, dus zijn het 2 frontjes dan ?

stevoz

Legacy Member
Ah, maar ge hebt nu ook de gewone in't zwart zene, da kwam eens op reclame. Maar zou je eens een foto kunnen posten van hoe hij eruit ziet voor en achter? Alvast bedankt

red room

Legacy Member
stevoz zei:
Ah, maar ge hebt nu ook de gewone in't zwart zene, da kwam eens op reclame. Maar zou je eens een foto kunnen posten van hoe hij eruit ziet voor en achter? Alvast bedankt

Met alle plezier, als je me eens kan zeggen hoe, sorry :$ en anders mail ik ze wel naar je als je even je mailadres PM naar mij.

Anders ook nog eens een kleine beschrijving de voorkant is zilver en de zijkant en achterkant is zwart zoals de meeste in de winkels denk ik.

Alvast bedankt voor je interesse.

stevoz

Legacy Member
hier dan een bodje van €250 om te beginnen. en btw kan je die covers veranderen?
wil echt liever zwart want in't zilver vink em ni zo mooi

red room

Legacy Member
stevoz zei:
hier dan een bodje van €250 om te beginnen. en btw kan je die covers veranderen?
wil echt liever zwart want in't zilver vink em ni zo mooi

stuur me even je emailadres, kan u dan misschien overtuigen dat ie wel mooi is uiteindleijk is er meer zwart in verwerkt dan zilver.

En helaas kan je geen covers wisselen...

Mag ik je bod toch noteren?

stevoz

Legacy Member
Yup yup ik heb ze gezien, het is dus de zilvere meet gewoon zwarte achterkant. Ma goed maakt niet uit, op ebay vind je orginele zwarte covers :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan