Archief - [TK] iPhone 8GB met een Probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

crashbe

Legacy Member
Hey

Ik had een iPhone 8gb geimport uit USA , Het werkte voor 2 weken zonder zorgen.
Maar de laatste tijd flikkert de scherm soms (verschillende kleuren) en is meestal een reset nodig om het verder te laten functioneren.
Toestel is 1.0.2
Weet niet of het een hardwarematig of een softwarematig probleem is , zelf weet ik er niet zo veel van mss kan jij het wel fixen...
Voor de rest zit alles er nog bij (doos , oortjes etc)


Minimumprijs : 250




Verzenden / Afhalen mogelijk
GEEN offtopic !









ALLE risico's voor de koper

crashbe

Legacy Member
Genoteerd.


Ik sluit vrijdag 3 nov af , of zelfs vroeger als de bod me aanstaat.

Mvg

pîwipo

Legacy Member
en na die reset, hoe lang duurt 't dan voor 't scherm weer begint te flikkeren?

Kreative88

Legacy Member
Kben 90 procent zeker dat je deze nog kan herstellen, mss toch eens software restore proberen?

(zoek op intenet naar iphone virginizing of pm is :)

crashbe

Legacy Member
Zoals ik al zei , veel weet ik er niets van + ook geen zin
Daarom was m'n iphone al unlocked voordat het hier kwam
Btw heb al een LG Prada besteld , toch bedankt voor je hulp :D
@piwipo: Ik kan er niet echt een bepaalde tijd op plakken , gebeurt meestal 'willekeurig'

pîwipo

Legacy Member
tis wel belangrijk om weten, wat is 't minimum van tijd dat je hebt vooraleer 't scherm begint te flikkeren?

crashbe

Legacy Member
Kan zelfs tijdens de reset gebeuren , dus wanneer de "Apple" icoon verschijnt

The Gimp

Legacy Member
ik weet het off-topic, maar ik wil je wel helpen..

indien deze nog niet unlocked is, hoe hem dan nog even bij! wrom vraag je je af?
wel op 9/11/07 komt de iphone uit in duitsland en UK ik vermoed dat dit een softwarematig probleem is, maar aangezien je in principe nog aankoopbewijs etc hebt kan je deze in een apple-shop in Duitsland binnen gaan doen, en horen wat zij zeggen.. ok tis wel wat werk, maar voor een iphone mag je best al wel eens wat moeite doen e.. ?

tis ma of jij er zin in hebt of niet !

crashbe

Legacy Member
Bedankt voor de moeite gimp :)
Maar zoals ik al zei wil ik m'n tijd liever aan iets anders besteden , de topic wordt afgesloten op Vrijdag 2 nov

Mvg

Linwe

Legacy Member
moest ik zeker zijn dat het probleem direct op te lossen was kreeg je er van mij 300, jammer genoeg heb ik nog niets over dit prob gelezen :/

Sphinkx

Legacy Member
Kan je met die Iphone allemaal hetzelfde doen dan de versie uit de VS? Want bij die is er bv GPS via Google Earth bij. Gaat dat ook met deze? En dan uiteraard met belgische/europese kaarten...

Michiel

Legacy Member
Wtf...Als ge die meeneemprijs nu int begin had gezegd,had ik da ook wel geboden...Allee, bedankt...

crashbe

Legacy Member
M'n excuses hiervoor :(
Eigenlijk ligt Wilrijk veel beter voor me , mja ik kan de deal nu niet meer cancelen met piwipo
Zaterdag moet ik het gaan brengen

Sorry. . .

Michiel

Legacy Member
Ik ben wel diegene die het eerste bod heeft uitgebracht, ik was heel de dag weg en kom vandaag thuis met meeneemprijs ineens op 300€...en verkocht...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan