crashbe
Legacy Member
Hey
Ik had een iPhone 8gb geimport uit USA , Het werkte voor 2 weken zonder zorgen.
Maar de laatste tijd flikkert de scherm soms (verschillende kleuren) en is meestal een reset nodig om het verder te laten functioneren.
Toestel is 1.0.2
Weet niet of het een hardwarematig of een softwarematig probleem is , zelf weet ik er niet zo veel van mss kan jij het wel fixen...
Voor de rest zit alles er nog bij (doos , oortjes etc)
Minimumprijs : 250
Verzenden / Afhalen mogelijk
GEEN offtopic !
ALLE risico's voor de koper
Ik had een iPhone 8gb geimport uit USA , Het werkte voor 2 weken zonder zorgen.
Maar de laatste tijd flikkert de scherm soms (verschillende kleuren) en is meestal een reset nodig om het verder te laten functioneren.
Toestel is 1.0.2
Weet niet of het een hardwarematig of een softwarematig probleem is , zelf weet ik er niet zo veel van mss kan jij het wel fixen...
Voor de rest zit alles er nog bij (doos , oortjes etc)
Minimumprijs : 250
Verzenden / Afhalen mogelijk
GEEN offtopic !
ALLE risico's voor de koper



