Archief - [TK] dvd's // blu-ray's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AntiClock

Legacy Member
Dvd's
-----

* Close Encounters Of The Third Kind (30th Anniversary Ultimate Edition)
-poster
-boek
-originele bioscoopversie (dvd 1)
-special edition (dvd 2)
-director's cut (dvd 3)

* The Lost Pink Panther Film Collection (SEALED)
- Inspector Clouseau (dvd 1)
- Curse Of The Pink Panther (dvd 2)
- Son Of The Pink Panther (dvd 3)

* Layer Cake
* 2001 : A Space Odyssey
* Assault On Precinct 13 (SEALED)
* Malice
* Who Finds A Friend Finds A Treasure
* The Night We Called It A Day
* Full Metal Jacket (SEALED)
* Old Boy
* Ong Bak
* The Watcher (Collector's Edition)
* All Quiet On The Western Front
* Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
* Million Dollar Baby (SEALED)
* Casino Royale (2-Disc Special Edition)
* The Dark Knight (exclusieve Joker cover)
* Big Trouble In Little China

Blu-Rays
--------
* The Dark Knight (SEALED)
* Stranger Then Fiction (SEALED)

Foto's vind je hier

Alles met NL-subs en in perfecte staat.
Voorkeur voor afhalen & pakketverkoop.
Staat ook te koop onder vrienden.
Ik behoud mij het recht om niet te verkopen.

Ruilvoorstellen mogen ook maar 't zal moeilijk zijn om mij iets aan te bieden dat ik wil of nog niet heb ...

AntiClock

Legacy Member
heb zo'n donkerblauw vermoeden dat die dvd duurder gaat uitvallen dan die blu-ray ...
die joker cover is verzamelitem geworden (in vs.120 dollar gegaan blijkbaar op amazon)

vic

Legacy Member
8 excl voor ong back en All quiet on the western front is goed, stuur maar pm.

Darkgnome

Legacy Member
AntiClock zei:
heb zo'n donkerblauw vermoeden dat die dvd duurder gaat uitvallen dan die blu-ray ...
die joker cover is verzamelitem geworden (in vs.120 dollar gegaan blijkbaar op amazon)

Ik ga er geen honderd euro voor betalen sorry :p

AntiClock

Legacy Member
vic : ik laat het nog eventjes staan, als iemand nog pakket zou nemen geef ik daar wel voorkeur aan ... kwestie van geen 27x naar de post te moeten lopen :)

darkgnome : doe een bod ... we zien wel

AntiClock

Legacy Member
@vic : deal, zie pm

@xylo : beetje te weinig ...fmj is nog sealed.

@skillandstyle : ong-bak is reeds verkocht

@B7ackburn : te weinig

@pieter3370 : genoteerd

@Ronnie86 : maak er 11 incl van en het is goed
(fmj is sealed en ik verzend in bubbelenvelop)

AntiClock

Legacy Member
heb'm van play.com gekocht voor 9,5 euro maar had de film blijkbaar al op dvd (lol)
Is splinternieuw dus wil er gewoon geen verlies op maken.

bieden vanaf 9.5 excl dus.

Rorschach

Legacy Member
Dan ga je er winst op maken he :). Ik kan hem ook bij Play.com bestellen met gratis verzending. Dus waarom zou ik hem voor 12 incl dan kopen als ik dezelfde versie (en ook degene die jij aanbiedt) kan kopen voor 9,5 incl verzending op play?

AntiClock

Legacy Member
-als j'm komt halen in gent dan maak ik daar geen winst op
-dan heb j'm sneller
-ik kan idd niet gratis verzenden, maar winst maak ik daar niet op
-niet iedereen heeft visa kaart en kan bij play.bestellen

Als 'm moet verzonden worden en jij kan bij play.com bestellen dan bestel je'm beter daar idd :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan