Archief - Te koop kiss DSP 1100

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinM

Legacy Member
Ik verkoop mijn kiss dsp 1100 omdat ik deze eigenlijk nooit gebruik omwille van media centre

deze is bijna nooit gebruik in zeer goede staat
alleen de garantie bewijs ontbreekt maar ik dacht dat je als je naar kiss belt dat je via serial number wel garantie kunt krijgen

nu nieuw heb ik deze 161€ betaald


min prijs is 60€
meeneem prijs is 65€

deze prijzen zijn exclusief verzending

info over dit toestel
upscaled dvd naar HD resoluties 720p of 1080i

included is een gold plated SCART kabel deze zat er standaard niet bij heb ik later aangekocht en krijg je er van mij bij waarde van 30€

MinM

Legacy Member
die is van vorig jaar juli

zijn in totaal 7 films op gespeeld
kan getest worden bij mij thuis
firmware is nog altijd diegene die er orgineel opstaat dus er is niet mee geknoeid

idd het is dp1100
tis een zeer compact toestel en oogt mooi met blauwe ledjes

is aangekocht in een winkel in mechelen
ner digital zat wel niet bij mij versie zal nu iet zijn dat je er mee kan afspele(cd)
nu ik weet wel dat hem die files kan spele

MinM

Legacy Member
als ge er 15€ bij doe wil ik hem ook nog weg geven

dus da maakt 50€

ge krijgt er nen gold plated high def SCART cable bij
die een winkel waarde heeft van 35€

hey69

Legacy Member
bodje van 40euro zonder die scart. ik kan er morgen omkomen (of vanavond)

RocKer

Legacy Member
Omdat ik het nergens zie staan,is da alleen voor CDrw of ook voor DVDrw.

lunalume

Legacy Member
speelt deze ook ondertitel bestanden af samen met een divx/xvidfilm? (zoja welk formaat?)

merci,

lume

MinM

Legacy Member
bod is genoteerd van 40€
maar min is 50 en meeneemprijs is 60€

ja deze speelt ook ondertitels af in .srt formaat
euhmm zonder deze scart doenk hem ni weg aangezien ik vind dat die er bij hoort

je hebt een dvd toestel met een divx certificaat dus een beter toestel dan de divx toestellen van philips ofzo

deze speelt cd-r +r af RW weet ik niet zeker veronderstel van wel
DVD+r -r ook RW niet zeker aangezien ik die laatste niet gebruikt heb

Shyftox

Legacy Member
ge kunt em wegdoen voor 40€ aan hey69 en ik pak de scart voor 11€ incl..

HansP

Legacy Member
ik ga effe nadenken erover
ben bereid er 50 voor te geven
zondag laat ik je iets weten

mvg
Hans

MinM

Legacy Member
is genoteerd

50€
voor een schitterend toestel + gold plated scart kabel vind je niet in de winkel
kan hier getest worden

MinM

Legacy Member
Shyftox zei:
ge kunt em wegdoen voor 40€ aan hey69 en ik pak de scart voor 11€ incl..


Als ik een dvd toestel verkoop dan moet die persoon dat da koopt ook thuis komen en kunnen aansluiten
nu als die gene scart heeft thuis zit die daar wel schoon he
ik verkoop da met de beste scart kabel da ge kunt vinden de andere scart die er orgineel bij zat is van de zelfde kwaliteit als de digicorder van telenet en iemand dat diene digicorder heeft weet hoe slecht die scart is

hey69

Legacy Member
ik heb al een scartkabel zene. mor soit, morgenavond kank enkel oppikken, anders ist te laat voor mij (kmoe 2 weken weg zondag)

MinM

Legacy Member
als gij meeneemprijs bied kan je hem gegarandeerd meenemen anders zoals de regel het zegt moek wachten op spyder

hou rekening dat dat een nieuw toestel is van 154€ dat je gaat hebben voor 60€
just een jaar oud maar 7 keer gebruikt

garantie via serial key die onder aanstaat

Shyftox

Legacy Member
40€ afgehaald bij u thuis, maar wel vrij rap afhandelen (morgen, overmorgen).. omdat niem. blijkbaar reageert
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan