Archief - Samsung Sgh U600

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maurice psp

Legacy Member
hallo,

mooie gsm van augustus 2007! aangekocht voor 379 !
bied deze te koop aan wegens aanschaf Iphone.

alles is in orde en in goede staat:

-gsm zelf
-oplader
-gsm naar usb
-Samsung Pc studio cd
-aankoopbewijs
-doos
-bijgeleverde oordopjes voor muziek en telefoon !

bieden maar ! AUB geen onzin bieden !


groeten maurits

maurice psp

Legacy Member
geen memory card maar 150 is veel te weining !

startbod 225

meeneem 275

groeten

D-Three

Legacy Member
Tis niet voor het één of het ander maar dan kan je hem even goed nieuw kopen. De prijs is al eens stuk gezakt hoor. In Belcompany en The Phone House kost deze € 299 en bij Pixmania € 243,90. Het is soms erg maar van de ene dag op de andere kunnen die dingen ferm zakken in prijs. :( Ik wil er € 175 voor geven. Welke kleur is het trouwens?

maurice psp

Legacy Member
blauwe kleur !

nouja ik kijk wat mensen bieden ...
voor een wii krijg ik meer als voor een gsm die 380 euro koste :S



oke omdat ik geld nodig heb nu een meeneemprijs die dus iets realistischer is !

voor 230 Is hij direct voor jou !

dus bied 230 euro en hij is gegarandeerd van jou !

groetjes maurits

maurice psp

Legacy Member
genoteerd maar ik wil wel wat meer ! :D

verkoop onder voorbehoud .

DMX

Legacy Member
afhaalpunt? (waarom schrijven mensen dat toch ni bij hun gegevens?)
locatie?

maurice psp

Legacy Member
hey DMX ik heb laatst is zitten kijken waar ik dat bij kon zetten en lukte me niet ! sorry .


Antwerpen Kapellen

Wesh

Legacy Member
Enige vooruitzicht?
Heb toch wel vrij dringend een gsm nodig :) zit momenteel met een prehistorische 3510i

maurice psp

Legacy Member
tja ik wil toch wat meer als een bod van 180 dat je via pm stuurde ...

groetjes

Wesh

Legacy Member
Aight, no probs. Kan helaas niet veel hoger bieden. Mss nog 185.
Maar cava, zal voor een andere zien.

succes!

Wesh

Legacy Member
Nou, je weet m'n pm adres, dus als niemand hoger gaat dan m'n bod, geef je me daar maar een seintje ^__- Ik denk dat dat al bij al ni slecht is.

Is er een afsluitdatum?

super_veloce

Legacy Member
ik heb nog een paar vraagjes, hoelang gaat de batterij nog mee? en welke firmware staat erop?( staat er een g op van gprs?)

maurice psp

Legacy Member
@ Wesh : verkoop onder voor behoud voor welke reden dan ook . als ik er te weinig voor krijg houdt ik hem liever bij . Plastic bottle , ik heb alles beantwoord in pm.


groetjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan