maurice psp
Legacy Member
hallo,
mooie gsm van augustus 2007! aangekocht voor 379 !
bied deze te koop aan wegens aanschaf Iphone.
alles is in orde en in goede staat:
-gsm zelf
-oplader
-gsm naar usb
-Samsung Pc studio cd
-aankoopbewijs
-doos
-bijgeleverde oordopjes voor muziek en telefoon !
bieden maar ! AUB geen onzin bieden !
groeten maurits
mooie gsm van augustus 2007! aangekocht voor 379 !
bied deze te koop aan wegens aanschaf Iphone.
alles is in orde en in goede staat:
-gsm zelf
-oplader
-gsm naar usb
-Samsung Pc studio cd
-aankoopbewijs
-doos
-bijgeleverde oordopjes voor muziek en telefoon !
bieden maar ! AUB geen onzin bieden !
groeten maurits
Ik wil er € 175 voor geven. Welke kleur is het trouwens?
zit momenteel met een prehistorische 3510i