Archief - Samsung LE32T51B 81CM HD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

faselna

Legacy Member
Omschrijving:
Hoogte inclusief voet 51 cm
Diepte inclusief voet 2 cm

Beeld
Breedbeeld
Beelddiagonaal 81 cm
Helderheid 500 cd/m²
Contrast ratio 2000 :1
Resolutie 1366 x 768 pixels
HD-ready
Horizontale kijkhoek 170 °
Verticale kijkhoek 170 °
Aantal analoge tuners 1
Scherm in scherm picture in picture (pc)
OSD
Comb filter
Ontvangstnorm PAL, SECAM, NTSC

Teletekst
Teletekst
Aantal pagina's in geheugen 10

Overig
Muziekvermogen 15 watt
Kinderslot
ACI
Scart-ingang 2
S-video ingang
Componentingang
Aantal HDMI-ingangen
PC-ingang
Hoofdtelefoon uitgang
Gewicht 13 kg

Afmetingen (H x B x D) 46 x 77 x 10 cm



Te ruil tegen Macbook of deftige laptop duo core of te koop

Als nieuw geen kras te bespeuren nieuwprijs € 700

Aankoop datum 9-03-2007 garantie tot 9-03-2008


Min 500 en hij mag weg .

Ruilen tegen 8800 640MB mag of een Ultra mits opleg van mijn kant voor de laatste .

foto http://img.2dehands.be/f/normal/30411232-samsung-le32t51b-81cm-hd.jpg

Fullie

Legacy Member
Hey

350 euro bied ik voor het scherm afgehaald natuurlijk

Met die prijs kun je zeker een geforce 8800 640 mb mee kopen ;)

faselna

Legacy Member
Reden verkoop is deze enkel gebruik is geweest voor op de slaapkamer maar omdat we daar weinig tot geen gebruik van hebben gemaakt verkopen we deze .

Simpel deze is als nieuw met garantie (5 maand) ect ect ......

Heb buiten forum bod van 430

Tyrael

Legacy Member
Heb hier nog een NX7010 liggen, is wel niet meer van de jongste. Interesse?

faselna

Legacy Member
Tyrael zei:
Heb hier nog een NX7010 liggen, is wel niet meer van de jongste. Interesse?

Beste,


Graag wat meer info aub bestaan verschillende NX7010 .

Misschien onderkant laptop eens kijken dat er geen type nr sta bv a5260 om maar iets te zeggen he .

Staat batterij en is er nog alles bij ?

Als ik dat weet zal ik het overwegen .

faselna

Legacy Member
Zazzoo zei:
interesse in ruil met deze laptop, ik gebruik hem nu om in de slaapkamer naar tv te kijke onder andere.

https://www.beyondgaming.be


Ok zie ik zitten is deze qwerty keyboard ?

Staat batterij ?

PM mij voor verdere afhandeling indien batterij enz goed is en keyboard daar kan ik nog mee leven :) maar wil dit juist weten .

Zazzoo

Legacy Member
toetsenbord is qwerty, wat de staat van de batterij betreft, rond de 2uur film kijken ongeveer.

faselna

Legacy Member
TV nog niet verkocht heb wel bod via 2dehands 400 euro .

MOET WEG

Meeneem 450 euros

Interesse ? Snel wezen anders weg aan 400 euros

Tyrael

Legacy Member
Interesse in een ruil met een NX7010 met een beetje opleg van mijn kant?

Is een Pentium M 1.7 ghz, 512 MB DDR, 40gb harddisk, 15" breedbeeld 1280*800.

_Wicked_

Legacy Member
Vanwaar bent u in Leuven?
Wij zelf wonen in het centrum en zijn van plan Samsung lcd aan te schaffen.

Teknyske

Legacy Member
faselna zei:
TV nog niet verkocht heb wel bod via 2dehands 400 euro .

MOET WEG

Meeneem 450 euros

Interesse ? Snel wezen anders weg aan 400 euros

Faselna,

Wij hadden na eerder uitstel van jou een tweede afspraak voor afhaling door jou van een set van 3HDs + enclosure vandaag vrijdag 23/11 tussen 19 en 21u.

Dit is nu al de tweede maal dat je je niet aan de gemaakte afspraak voor afhaling houdt en dat je bovendien niets laat weten...

Je laat me niet veel keuze dan je een zeer negatieve evaluatie te geven...

Teknyske

Zie DEZE THREAD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan