magatsu
Legacy Member
Hoi, hierbij verkoop ik mijn samsung D900i, eerlijk gezegd weet ik niet wat hij nog waard zou zijn, is aangekocht in 2008 en heb factuur nog en garantiebewijsje ook nog, een degelijk bod en ik stuur hem op met de post
komen kijken mag natuurlijk ook aan station van leuven 
foto's:
http://i33.tinypic.com/miyty1.jpg
http://i37.tinypic.com/27zw9bp.jpg
http://i37.tinypic.com/13yl3yp.jpg
http://i34.tinypic.com/31522r5.jpg
zoals je ziet is alles er nog, oortjes, lader, usb kabel, cd, papiertjes... ik zal gewoon de doos opsturen met alles erin.
komen kijken mag natuurlijk ook aan station van leuven 
foto's:
http://i33.tinypic.com/miyty1.jpg
http://i37.tinypic.com/27zw9bp.jpg
http://i37.tinypic.com/13yl3yp.jpg
http://i34.tinypic.com/31522r5.jpg
zoals je ziet is alles er nog, oortjes, lader, usb kabel, cd, papiertjes... ik zal gewoon de doos opsturen met alles erin.