Archief - ruilen of kopen videocamera

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

flirt

Legacy Member
hoi ik zou graag mijne videocamera en een asus en 8500gt silent magic 512mb grafische kaart ruilen tegen een tft pc monitor scherm of zo vanaf 19 inch!
tis om aan te sluiten op mijn xbox 360 en eventueel ps3
hoop dat ik hierbij deze chance en geluk zal hebben iemand tegen te komen..lol

dit is de link naar de videocamera, ik zelf heb hem nog maar jaar in bezit en nog maar een keer gebruikt namelijk vorig jaar op reis, heb ook geen papieren meer.(of zou es goed moeten zoeken...lol)

http://www.sony.nl/view/ShowProduct...&imageType=Main&category=SDH+DVD+Handycam#tab

daarbij kanje eventueel ook nog een asus en8500gt krijgen van 512mb geheugen grafische kaart pci

http://www.graficall.nl/Product~id~5650-Asus-EN8500GT-SILENT-HTD-512M-512MB-PCIe.aspx

alle ik hoop hierbij op chance...lol

of anders laat gewoon iets weten of pm mij

CreaTe@SoF2

Legacy Member
beide links wijzen naar niets uit...

grtz

Edit: ok nu werken ze

flirt

Legacy Member
ik dacht aan driehonderd...maar laat iets weten hoeveel u er wil voor geven en kan geven

flirt

Legacy Member
ja van tzelfde!hier ook niemand interesse en zo

zet hier maar slot op! mag toe!

flirt

Legacy Member
nee sorry! ben niet zot!250 excl.is mijn laagste!
zoniet ....bye
zet hier maar slot op !!!

CreaTe@SoF2

Legacy Member
ik zeg nie da je zot bent he :)

ik geef je alleen maar een redelijke prijs aangezien je hem al nieuw in nl vind (ok i know NL!!...) voor 403euro..

+ nu zijn er al betere modellen enzo voor weinig geld..

Anyway succes ermee!

flirt

Legacy Member
wel dan?
nieuwprijs zoals ik vermeldde is tussen vierhonderd en vijhonderd, en heb hem nog maar jaar in bezit !
dus 250 euro en niet minder!
en ook "someone" zet hier maar een slot op!

NoizeSuppressor

Legacy Member
flirt zei:
wel dan?
nieuwprijs zoals ik vermeldde is tussen vierhonderd en vijhonderd, en heb hem nog maar jaar in bezit !
dus 250 euro en niet minder!
en ook "someone" zet hier maar een slot op!

zoals vorige keer en dan open je terug een nieuw topic. Niet slecht bedoeld he maar heb eens geduld...

flirt

Legacy Member
hoi..zie dat er niet meer is gereageerd op mijn zoekertje...
ik verlaag dus de prijs naar 200 euro meeneem...is echt als nieuw en nog maar twee maal gebruikt,
en voor de rest ...anders bied maar ik zie wel uit naar het beste bod,

flirt

Legacy Member
ik wens geen ruil meer en verkoop mijn camera alleen
meeneem : 200 euro excl.

Che Guevara

Legacy Member
mijn bod van 150 inclusief is geldig tot het einde van het jaar

je bekijkt het maar

Che Guevara

Legacy Member
ok in orde
zal wel pas (morgenmiddag misschien) morgenavond zeker komen checken dus geen nood indien geen reactie voor morgenavond
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan