Vochtig
Legacy Member
Héy mensen,
aangezien ik eens wil veranderen zou ik het liefst mijn Nokia E71 ruilen.
Is in goede staat, paar schartjes maar merk je niet echt, er zit geen stof onder het scherm. Batterij doet nog steeds 5 dagen bij mij (sms'en bellen en af en toe muziek).
Doos en alles komt erbij. Max 6 maand oud en ik heb er hem 2 maand van gebruikt. Kleur is Grey Steel.
Heb hem altijd in het hoesje gedragen, verkeerd dus in echt goede staat
Zou het liefst ruilen, maar indien goed bod kan ik erover nadenken
Factuur zit er ook bij
Pics:
http://i50.tinypic.com/2cpoxfs.jpg
http://i48.tinypic.com/14tvtd4.jpg
http://i50.tinypic.com/21d0t3d.jpg
Grts
aangezien ik eens wil veranderen zou ik het liefst mijn Nokia E71 ruilen.
Is in goede staat, paar schartjes maar merk je niet echt, er zit geen stof onder het scherm. Batterij doet nog steeds 5 dagen bij mij (sms'en bellen en af en toe muziek).
Doos en alles komt erbij. Max 6 maand oud en ik heb er hem 2 maand van gebruikt. Kleur is Grey Steel.
Heb hem altijd in het hoesje gedragen, verkeerd dus in echt goede staat

Zou het liefst ruilen, maar indien goed bod kan ik erover nadenken

Factuur zit er ook bij

Pics:
http://i50.tinypic.com/2cpoxfs.jpg
http://i48.tinypic.com/14tvtd4.jpg
http://i50.tinypic.com/21d0t3d.jpg
Grts