WTFMAN
Legacy Member
Hoi,
kameraad zijn gsm staat te koop ! Recent nog een nieuwe scherm op laten zetten dus scherm is krasvrij
Voor de rest is hem in zeer goeie staat met lichte onvermijdelijke gebruikssporen
1 opmering : de batterijklep is wa losser ... is makkelijk op te lossen door stuk dun karton tussen de batterij en batterijklep te plaatsen dan zit hem goed vast OF een nieuwe backcover kopen ...
Originele doos + een lader + gsm zelf => Wat je krijgt !
Min.Prijs : 50euro excl.
meeneemprijs : 60euro excl.
kameraad zijn gsm staat te koop ! Recent nog een nieuwe scherm op laten zetten dus scherm is krasvrij
Voor de rest is hem in zeer goeie staat met lichte onvermijdelijke gebruikssporen1 opmering : de batterijklep is wa losser ... is makkelijk op te lossen door stuk dun karton tussen de batterij en batterijklep te plaatsen dan zit hem goed vast OF een nieuwe backcover kopen ...
Originele doos + een lader + gsm zelf => Wat je krijgt !
Min.Prijs : 50euro excl.
meeneemprijs : 60euro excl.
