Archief - Nexus One

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

utolor.

Legacy Member
Te koop aangeboden: Nexus One. Dé Google phone!

Alle toebehoren zitten erbij in de doos.
Zeer goed toestel! De Nexus One heeft ondertussen ook multitouch,
dus kan de strijd met de iPhone aan!

Aangezien de Nexus One gemaakt is door HTC en Google, is de
hardware perfect afgestemd op het Android platform. Hardwarematig
is de Nexus One ook hoogstaand door de jarenlange ervaring van HTC.

De Nexus One draait op de nieuwste versie van het Android
besturingssysteem, nl. Android 2.1.

Werkt uiteraard op alle netwerken. Het is dus de geünlockte versie.

De Nexus One heeft een 5MP camere met flash en autofocus +
digitale zoom, een 1GHz processor, trackbal die licht geeft bij
notificaties, GPS, 3G, Wifi, BlueTooth, digitaal kompas, accelerometer,
3,7" WVGA AMOLED scherm met resolutie van 800x480 pixels
(groter, zuiniger en betere kwaliteit dan de iPhone!), ...

Wat wordt meegeleverd?
- Nexus One
- 4GB SD-kaartje (uitbreidbaar tot 32GB)
- Hoesje
- Batterij
- Oplader
- USB kabel
- Oortjes
- Handleiding
- Alles in de doos

M.a.w. alles wat er standaard bijzit.

Staat ook op 2dehands en Kapaza en wordt ook in vriendenkring aangeboden (krijgt voorrang).

Meeneemprijs: 600 euro
Minimumprijs: 550 euro

utolor.

Legacy Member
Heb al een iPhone 3GS, dus zie liever geld.
Maar geef misschien wat meer info? Belgisch of buitenlands? Zwart/wit? 16GB/32GB? Ben je bereid geld op te leggen, ...

Sappy086

Legacy Member
belgische 3GS, 16 gig wit, 1 maand oud, perfecte staat
zonder opleg

Splackavellie85

Legacy Member
Is de nieuwprijs niet 500 dollar, wat ca 400 euro is?

WTFMAN

Legacy Member
Is toch geen EU prijs? Dus prijs wordt bepaald door vraag en aanbod , al maakt hij winst , ik denk dat dit goedkoper is dan ze te bestellen uit de USA ( bv Ebay ) en dan risico te lopen om invoerrechten en taksen en ... te betalen.

Mss maakt hij er winst op , mss ook niet ... maar niemand is verplicht deze te kopen ;)

free up

sanderg14

Legacy Member
De nieuwprijs is 520 dollar + tax + shippingkosten + je moet hem naar een US of UK adres laten toekomen.
De prijs van 600 euro is echt niet zo hoog

WTFMAN

Legacy Member
+ nog een voordeel : je hebt hem ddl , als douane het tegenhoudt , kan je lekker 2-3weken wachten ( net zoals een pakje die ik van hong kong laat overkopen , is al 1maand onderweg door stomme douane :( )

Succes met verkoop , zal zeker verkocht geraken aan gevraagde prijs !

utolor.

Legacy Member
Inderdaad, zoals wtf en Sander al zeiden, komen er nog heel wat kosten bij. Invoerrechten zijn zelfs vergeten. ;)

@crashbe en Sappy: sorry, maar boden niet aanvaard.

Edit: invoerrechten zijn toch al vermeld geweest ;)
Bedankt om de uitleg al te geven, dan moet ik dit niet meer doen. :P

En nu, bieden maar. ;) Moest hij niet verkocht geraken voor mijn prijs, hou ik hem sowieso zelf.
Maar ik denk wel dat ik hem verkocht krijg.

utolor.

Legacy Member
Geen specifieke reden van verkoop. Heb gewoon al een iPhone.
Heb nog geen sluitingsdatum. Ik heb tijd dus als ik een interessant bod krijg, zal ik een sluitingsdatum zeggen.

Crunchtime

Legacy Member
nicholas1 zei:
Zeer goed toestel! De Nexus One heeft ondertussen ook multitouch,
dus kan de strijd met de iPhone aan!

Multitouch op toetsenbord kan best, maar is de pinch al enabled?

magatsu

Legacy Member
hoe heb je die dan hier gekregen?
+ ot: prijs is idd correct naar mijn inziens

utolor.

Legacy Member
Op laten sturen naar adres in Amerika, dan ingevoerd naar België. ;)
Heb btw ondertussen 2 boden van 550 euro via 2dehands/Kapaza en een bod van 580 incl verzending van arsenium. Ik wacht nu alleen nog even opdat hij het bevestigt in dit topic.

Pieter3770

Legacy Member
Ik heb ook interesse in deze telefoon, maar aan die prijs zou 'm toch al rap verkopen als ik jou was.
Je kunt 'm al invoeren voor ongeveer 430 € + dan nog eventueel taks die enkele weken achteraf kan geïnd worden, of ook niet wanneer je geluk hebt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan