Archief - iPod Touch 2G 8gig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ev1ltje

Legacy Member
Titel zegt volgens mij genoeg, hij is in quasi perfecte staat, altijd al van dag 1 een Invisible Shield opgezeten.
Plus er zit er nog ene extra bij. Factuur enzo hebbek normaal gezien ook nog wel.

Ophalen / afhalen heeft tevens de voorkeur. West- en Oost-Vlaaderen zijn allebei doenbaar.

Hit me
__________________

ev1ltje

Legacy Member
Hij is een dik jaar, max jaar een half oud (heb hem gekregen als cadeau). Serienummer is: 1A8386EG201. Kzal nog eens kijken voor de factuur maar ik vrees ervoor. Functionaliteit en dergelijke zijn wel perfect :)

touch_me

Legacy Member
Had toch graag een paar foto's gezien. En een richtprijs is altijd handig. Hoelang gaat de batterij trouwens nog mee?

laurievl

Legacy Member
Ben geïntresseerd, zit in oost vlaanderen maar zou de verzendingskosten op mij nemen (logisch). Nu enkel richtprijs nog..?

ev1ltje

Legacy Member
@ Fontske: Genoteerd.
Vanwaar bent u ergens?

De iPod is trouwens zoals hierboven nog gezegd in perfecte staat. De batterij gaat evenlang mee zoals ze zou moeten meegaan neem ik aan, ik heb nooit kunnen zeggen van verdoeme, hij is plat :p

Firefoxbt

Legacy Member
Richtprijs?

Een nieuwe 3g ipod touch hier blijkbaar al voor 163€ dus 150€ vind ik vanzelfsprekend te gek.

woony

Legacy Member
Firefoxbt zei:
Richtprijs?

Een nieuwe 3g ipod touch hier blijkbaar al voor 163€ dus 150€ vind ik vanzelfsprekend te gek.

ik hoop dat je 3de generatie bedoeld en niet 3G.. want dat bestaat niet :)
good luck getting that sim in there...

de ipod in kwestie hier is dus een 2de generatie ipod van september 2008.

sry voor de offtopic

FFMR

Legacy Member
woony zei:
ik hoop dat je 3de generatie bedoeld en niet 3G.. want dat bestaat niet :)
good luck getting that sim in there...

de ipod in kwestie hier is dus een 2de generatie ipod van september 2008.

sry voor de offtopic

Nuttige reactie man, proficiat.

woony

Legacy Member
bratisda zei:
Nuttige reactie man, proficiat.
Euh.. stukken meer dan de uwe. Get lost, er zijn zo al genoeg discussies geweest, wil enkel wat duidelijkheid stellen.

Back on topic...

ev1ltje

Legacy Member
Tis inderdaad een tweede generatie (met ingebouwd boxje enzo) moest het nog steeds niet duidelijk zijn. Nog steeds geen reactie van Fonske dus laat maar komen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan