Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mythe zei:Reden van verkoop? (nogmaals)
teh_NiHiLiM zei:kom je soms in leuven ?
lapino zei:Eventueel interesse in ruil met een Ipod 30gb (zwart) + opleg?
Ikkeuh-9 zei:ik hoop dat ge nog de zwarte hebt, dan ben ik meteen verkocht. Verdomme, gisteren zekr verkocht die zwarte?