blockthep
Legacy Member
Ik heb hier een Iphone 3gs 16gb witte versie.
Toestel is in perfecte staat als nieuw. 100% krasvrij en gebruikssporen vrij. Omdat er
screen protector en sillicon case bij. compleet in doos met ongebruikte oortje.
Ik heb hem maar 2 weken.
Toestel is in frankrijk gekocht en unlocked met 3.0 firmware.dus , simlockvrij. U kunt
met alle netwerken gebruiken.
Heeft tomtom, navigon, real football 2010, Fifa 10 en nog andere apps.
U krijgt er een lederen tasje twv 25euro.
Wegens aankoop 32gb versie. 16gb is beetje weining voor mijn gebruik.
U kunt het toestel altijd testen.
vraag prijs 525euro
min prijs 500euro
Ook op 2dehands.be en kapaza.be
Toestel is in perfecte staat als nieuw. 100% krasvrij en gebruikssporen vrij. Omdat er
screen protector en sillicon case bij. compleet in doos met ongebruikte oortje.
Ik heb hem maar 2 weken.
Toestel is in frankrijk gekocht en unlocked met 3.0 firmware.dus , simlockvrij. U kunt
met alle netwerken gebruiken.
Heeft tomtom, navigon, real football 2010, Fifa 10 en nog andere apps.
U krijgt er een lederen tasje twv 25euro.
Wegens aankoop 32gb versie. 16gb is beetje weining voor mijn gebruik.
U kunt het toestel altijd testen.
vraag prijs 525euro
min prijs 500euro
Ook op 2dehands.be en kapaza.be


(voor iemand anders een plezier tedoen ofzo)