Archief - Iphone 3G Te ruil!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TIIMM

Legacy Member
Ioo

Heb hier een iphone 3g, gekocht van Nasredinho nog 8 maanden garantie in een winkeltje in Rijsel, met factuur.

De iphone is in goede staat, geen krassen langs voor, langs achter de normale gebruikssporen, staat 3.1.2 op, is jailbroken & unlocked. Knopje voor mute is afgebroken en er zit stof onder het scherm (alleen bij witte achtergrond beetje zichtbaar), en er ontbreken 2 schroeven langs onder (nog geen last van ondervonden, was zo toen ik hem kocht, ik moest naar rijsel om dit te laten vermaken, maar ik geraak daar niet)

Dat Stof & Mute knop die afbreekt zijn gekende mankementen van de iphone 3g. niet door het "misbruiken" van de iphone.

Deze mankementjes belemmeren de werking van de iphone NIET! Ge kunt de mute knop nog altijd verzetten, alleen is dat uitseeksel afgebroken..

Graag ruil tegen een Htc of dergelijke

Soulll

Legacy Member
Kheb hier een magic liggen, maar die ruil ik er niet voor ( veel beter ^^)
Kheb hier sinds gisteren nen 3g liggen met veel defectjes ^^
ge zou hem beter zelf repareren :p
voor 5€ aan goed & een beetje talent kun je deze zelf in orde stellen :)

TIIMM

Legacy Member
5euro check
Talent .. Fail :(

Doe hem liever niet zelf open men iphone om dat stof te verwijderen en die knop te vervangen

TIIMM

Legacy Member
Doe maar bod, Heb er zelf 320 voor gegeven dachtek 4 maand geleden (eind december)

Normaal gezien moeten de gebreken in orde komen als ge tripje naar rijsel ziet zitten :)

molo

Legacy Member
Das Frankrijk zeker he ? Uh wat wil je er minimaal voor hebben?

bramm91

Legacy Member
Ik heb er ook eentje van nasredinho! dat stof heb ik ook en is best veel! en heb ontdekt dat dit er komt door niet originele scherm van iphone zelf!

quake3

Legacy Member
bramm91 zei:
Ik heb er ook eentje van nasredinho! dat stof heb ik ook en is best veel! en heb ontdekt dat dit er komt door niet originele scherm van iphone zelf!
refurbished toestellen dan?

montana13

Legacy Member
bramm91 zei:
Ik heb er ook eentje van nasredinho! dat stof heb ik ook en is best veel! en heb ontdekt dat dit er komt door niet originele scherm van iphone zelf!
even offtopic: dit komt bij veel iphones voor, zoek maar even op het internet, zels wanneer het scherm van Iphone zelf is;)

TIIMM

Legacy Member
Interessante aanbiedingen :p

Foto's?

Morgen post ik er van de iphone :D

bramm91

Legacy Member
montana13 zei:
even offtopic: dit komt bij veel iphones voor, zoek maar even op het internet, zels wanneer het scherm van Iphone zelf is;)

Dat is waar maar zo extreem niet, we hebbe iphones vergeleken,
het is duidelijk!

djFexx

Legacy Member
bramm91 zei:
Dat is waar maar zo extreem niet, we hebbe iphones vergeleken,
het is duidelijk!

offtopic: heb er ook een van nashredino, ik wist niet dat deze refurbished waren?? Hoe gaat dit precies in zijn werk? Betreft enkel schermen ed? En mocht ik eventueel binnen een jaar (na garantie) ofzo breuk hebben?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan