Archief - iPhone 3G 8GB zwart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jakke123

Legacy Member
Hallo,

Hierbij verkoop ik een iPhone 3G 8GB zwart, simlockvrij (15/06/2009)
In de doos:
*iPhone 3G 8GB
*Boekje met stickers etc...
*Sim tool
*Lader
*Laadkabel
*Headphones
*Aankoopbewijs van Mobistar

Rond de iPhone heeft ALTIJD een case gezeten en er zat ook een screen protector op, waardoor de iPhone moeilijk van nieuw te onderscheiden is.

25473308_2.jpg

25473308_3.jpg

25473308_4.jpg


Richtprijs rond de 350€

Jakke123

Legacy Member
@Nightmare
Ik verzend uiteraard, maar ik wacht nog even andere boden af.

JimmyPatterson

Legacy Member
Jakke123 zei:
Hallo,

Hierbij verkoop ik een iPhone 3G 8GB zwart, simlockvrij (15/06/2009)
In de doos:
*iPhone 3G 8GB
*Boekje met stickers etc...
*Sim tool
*Lader
*Laadkabel
*Headphones
*Aankoopbewijs van Mobistar

Rond de iPhone heeft ALTIJD een case gezeten en er zat ook een screen protector op, waardoor de iPhone moeilijk van nieuw te onderscheiden is.

25473308_2.jpg

25473308_3.jpg

25473308_4.jpg


Richtprijs rond de 350€=>is meeneemprijs

NightMare xXx zei:
300euro indien je verzend.

Je noteert dit

sudden_striker zei:

Dit is 10 euro meer (zelfs geen vermelding van Incl/excl).

Jakke123 zei:
@Sudden striker
PM !


Je sluit onmiddelijk af zonder iemand te laten overbieden. Noch de afsluitdatum (die er niet is) noch de meeneemprijs is bereikt, dus het lijkt mij dat nightmare hiervoor een neutrale itrader kan geven. Negatief is misschien wat overdreven.

Jakke123

Legacy Member
How, begrijp me niet verkeerd
Ik heb een tegenvoorstel gedaan via PM
Er is nog helemaal niks afgesproken he.
Dus bieden is nog steeds toegestaan he...

Roald

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Je sluit onmiddelijk af zonder iemand te laten overbieden. Noch de afsluitdatum (die er niet is) noch de meeneemprijs is bereikt, dus het lijkt mij dat nightmare hiervoor een neutrale itrader kan geven. Negatief is misschien wat overdreven.
Sinds wanneer mag een verkoper niet meer beslissen wanneer hij verkoopt (wat nu nog niet eens het geval is maar kom). Zo'n afsluitdatum of meeneemprijs zijn mogelijkheden maar geen verplichtingen he.. Als de verkoper zegt ik verkoop het nu aan die, dan is dat zo.

Carrion

Legacy Member
Roald zei:
Sinds wanneer mag een verkoper niet meer beslissen wanneer hij verkoopt (wat nu nog niet eens het geval is maar kom). Zo'n afsluitdatum of meeneemprijs zijn mogelijkheden maar geen verplichtingen he.. Als de verkoper zegt ik verkoop het nu aan die, dan is dat zo.

da noemen ze fatsoen hebben :)

en regel 9 zegt:

Er worden geen boden via PM/E-mail/chat gedaan. Dus ge zou er vanuit gaan dat dit ook gaat over een eventueel tegenbod door de verkoper zelf, 't zou anders nogal een soep worden.

Deefees

Legacy Member
Bij deze trek ik mijn bod in. Nightmare is terug aan de leiding.

Jakke123

Legacy Member
@ Nightmare
Indien mogelijk liefst een 350 €.

@Sudde_striker
Geen probleem;)

Jakke123

Legacy Member
@Nightmare

Ja ik kan best verzenden, geen enkel probleem. Leveren is echter moeilijk, sorry
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan