Archief - IPAD sealed te koop!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

centrino

Legacy Member
Ipad 16gb sealed te koop! Uit new York meegebracht Indien de interesse groot genoeg is kan ik er hier nog een 2e kopen (ik zit hier nog steeds vast door de vulkaanuitbarsting, waarschijnlijk tot woensdagavond)

minimumprijs: 600 euro

Trebby

Legacy Member
ik veronderstel dat het de wifi+3G versie is afgaand op uw 600euro verkoopprijs

magatsu

Legacy Member
zeker dat ze 600euro gaan geven voor iets dat 499dollar is ;). en mss in belgie binnen een halve maand ook rond de 500 euro is :)

Prijs van Dollar naar euro (ruw)
Ga je uit van een gemiddelde salestax van 6% dan kost een iPad je het volgende:

* 16GB iPad: $499 + 6% = $529 (in euro’s: €386)
* 32GB iPad: $599 + 6% = $635 (in euro’s: €464)
* 64GB iPad: $699 + 6% = $740 (in euro’s: €541)

hey69

Legacy Member
wa zitte gulder allemaal te zagen. als hij 600 vraagt ist toch wel 600 zekers.

Dider

Legacy Member
Doet er toch niet toe.
Waar kan je nu een iPad kopen? Nergens!
Dus hij kan je 1 verkopen maar voor 600 euro! Dus als je gn interesse hebt moet je niet komen klagen!

In de tijd van de iPhone 2G werden ze verkocht voor 500 euro. Toen ze in de US ook maar voor 250 euro a 300 euro stonden!

Soulll

Legacy Member
hey69 zei:
wa zitte gulder allemaal te zagen. als hij 600 vraagt ist toch wel 600 zekers.

Ik toonde gewoon aan dat moest het de vraagprijs zijn voor een 3G het mogelijk zou zijn.

Pieter3770

Legacy Member
Soulll zei:
ZUCHT

760.00 USD
=
565.721 EUR

+3g is dus 565,72€ ... :) aankoopprijs ...

Mijn reactie was om aan te tonen dat het geen 3G kon zijn, want dat ding is nog niet te koop.

Li1quid

Legacy Member
Als je iets met winst moet verkopen moet je dat hier niet doen;) Anders heb je deze benden leuten voor je.

gvQ

Legacy Member
Toch wel normaal zeker dat hij dit zal verkopen met winst...
Je moet weten echt winst zal hij niet hebben..
Hooguit de vliegtuigtickets terugbetalen, weten jullie wel wat een reis naar New York kost?
Als hij € 600 vraagt, is het € 600 en daarmee is het gedaan. :)

Leopold1964

Legacy Member
magatsu zei:
zeker dat ze 600euro gaan geven voor iets dat 499dollar is ;). en mss in belgie binnen een halve maand ook rond de 500 euro is :)

Prijs van Dollar naar euro (ruw)
Ga je uit van een gemiddelde salestax van 6% dan kost een iPad je het volgende:

* 16GB iPad: $499 + 6% = $529 (in euro’s: €386)
* 32GB iPad: $599 + 6% = $635 (in euro’s: €464)
* 64GB iPad: $699 + 6% = $740 (in euro’s: €541)
APPLE iPad WiFi 16 Gb online kopen | Home | Elektro @ Neckermann.com :doh:

^MystiQ

Legacy Member
Grappig toch dat wanneer iemand iets met winst tracht te verkopen er hier direct een heel pak mensen op die persoon zijn kap zitten :p

killo 11

Legacy Member
Staat het zelfs niet in de regels dat je hier niet mag verkopen met winst ?

the meister

Legacy Member
als ge dan toch nie van plan zijt te kopen, kom dan aub die topic niet verzieken e. Persoon wil ook maar iets doen waardoor dat jullie een ipad vroeger hebben dan de rest van de belgische meute

xyus89

Legacy Member
laat het manneke toch doen hé,

tis nen beginnende entrepeneur, alstenblief zeg

Stampertje

Legacy Member
Dider zei:
Doet er toch niet toe.
Waar kan je nu een iPad kopen? Nergens!
Dus hij kan je 1 verkopen maar voor 600 euro! Dus als je gn interesse hebt moet je niet komen klagen!

In de tijd van de iPhone 2G werden ze verkocht voor 500 euro. Toen ze in de US ook maar voor 250 euro a 300 euro stonden!

bij 1dayfly kun je al een ipad 32gig in de membershop kopen. dus ze zijn hier al te verkrijgen hoor
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan